• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 37 2014

Forrige uke var det Torpkonferansen 2014 som var i fokus,

og de de siste detaljene er ferd med å komme på plass. Det blir i år som i fjor et fremtidsrettet program, hvor vi fokuserer på muligheter og «best practise». Innleggene er lokale, regionale, nasjonale og internasjonale og alt ligger til rette for en spennende og innholdsrik dag.

Datoen er 5. november, så det er bare å holde av i kalenderen! Invitasjonen sendes ut i løpet av et par ukers tid, men det er mulig å melde seg på allerede nå.

Jeg har også sendt ut invitasjon til neste frokostmøte og jeg må si at jeg gleder meg stort til å høre på Kjell Terje Ringdal og Clark Judge. Spennende å kunne invitere dere medlemmer ut til en av våre medlemmer (Skagerak International School) hvor vi ikke har vært tidligere. Det er jo ikke så mange som har plass til å huse våre frokostmøter lenger, og vi har godt av noen forandringer innimellom!

Håper flest mulig har anledning til å komme!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Norway Power Yoga AS