• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 36 2014

Noen spennende dager på ONS i Stavanger!

I år som i fjor fikk Sandefjord Næringsforening og NHO Vestfold lov til å skreddersy et opplegg for en delegasjon fra Vestfold. De som deltok denne gang, var fylkesordføreren Per-Eivind Johansen, ordfører i Stokke Erlend Larsen, ordfører i Tønsberg Petter Berg, ordfører i Sandefjord Bjørn Ole Gleditsch, ordfører i Larvik Rune Høiseth og NHO Vestfolds regionsdirektør Kristin Saga.

Vi fikk god hjelp til planlegging og organisering av Greater Stavanger, som tok seg av hele delegasjonen under besøket på ONS. Ingen i vårt følge var vel klar over HVOR stort ONS faktisk er, derfor var det utrolig bra at vi hadde Greater Stavanger til å guide oss gjennom arrangementet. I tillegg til utstilling, var det spennende konferanse(r) og festival i sentrum. Mangfoldige tilbud og muligheter! Delegasjonen var dessverre bare på dagstur, men vi forsto nå at de sosiale kveldsarrangementene er vel så viktig. Det var yrende liv og god stemning overalt i sentrum. Gamle kjente fra bransjen samlet seg og nye kontakter ble knyttet. Neste gang må det bli full pakke! Jeg reiste over tirsdag ettermiddag og rakk å få med meg et arrangement som vårt medlem Ocean Maxwell hadde for sine samarbeidspartnere.Det var veldig hyggelig, både å se hvordan de jobber og også knytte noen nye kontakter!

På oljemessen ble det lagt inn besøk hos;

• Techni AS, Borre
  • Tormatic, Larvik
  • VisSim AS, Horten
  • Jotun AS, Sandefjord
  • NLI AS, Larvik/Tønsberg
  • Analytic AS, Larvik
  • Norac Baggerød, Horten
  • Servi Group, Tønsberg
  • Progress Partner, Larvik
  • Rambøll, Sandefjord
  • Jotron AS, Tjølling
  • Hetronic, Hof

Telemark hadde leid en stor stand på messen for første gang i år, i tillegg til et stort telt i Vågen med matservering. Vi fikk besøkt begge og det var utrolig nyttig å se hvordan de hadde organisert dette. Jeg tror nok at besøket på ONS 2014 ga inspirasjon til deltakerne om å jobbe videre med å markedsføre Vestfold som et godt sted både å bo og å etablere bedrift. Jeg skal gjøre mitt beste for å påvirke!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Landstryker`n reiser

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.