• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 35 2014

Høydepunktet sist uke, var for min del vårt eget frokostmøte (i all beskjedenhet).

Det var moro å komme skikkelig gang igjen etter sommerferien; å treffe mange av medlemmene og å lære noe nytt av eksterne foredragsholdere. Med bortimot 200 deltakere er det vanskelig å få snakket med alle, men jeg fikk i det minste gitt litt input til alle. Dersom du har noe på hjertet du ønsker å dele med meg, huk gjerne tak i meg neste gang vi sees!

I forbindelse med at et første utkast til regional plan for verdiskapning og innovasjon straks er klar, inviterte Vestfold Fylkeskommune til en konferanse sist onsdag. Et bredt spekter av aktører har samarbeidet konkret for å øke verdiskapningen i Vestfold, og i dette møtet ble de første resultatene drøftet. Hovedelementer i en offensiv næringspolitikk er i korte trekk;

• Det skal være attraktivt å drive næringsvirksomhet
  • Vi må ha tilgang på den beste kompetansen
  • Godt samspill (samarbeid, offentlig og privat)

Det er foreslått 6 strategiske grep – de deler jeg gjerne dersom du lurer på hvilke. Send meg en mail!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Sandefjord Minigolfklubb