• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 35 2014

Høydepunktet sist uke, var for min del vårt eget frokostmøte (i all beskjedenhet).

Det var moro å komme skikkelig gang igjen etter sommerferien; å treffe mange av medlemmene og å lære noe nytt av eksterne foredragsholdere. Med bortimot 200 deltakere er det vanskelig å få snakket med alle, men jeg fikk i det minste gitt litt input til alle. Dersom du har noe på hjertet du ønsker å dele med meg, huk gjerne tak i meg neste gang vi sees!

I forbindelse med at et første utkast til regional plan for verdiskapning og innovasjon straks er klar, inviterte Vestfold Fylkeskommune til en konferanse sist onsdag. Et bredt spekter av aktører har samarbeidet konkret for å øke verdiskapningen i Vestfold, og i dette møtet ble de første resultatene drøftet. Hovedelementer i en offensiv næringspolitikk er i korte trekk;

• Det skal være attraktivt å drive næringsvirksomhet
  • Vi må ha tilgang på den beste kompetansen
  • Godt samspill (samarbeid, offentlig og privat)

Det er foreslått 6 strategiske grep – de deler jeg gjerne dersom du lurer på hvilke. Send meg en mail!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

e2 = energy 2 everybody!

Grans Oktoberfest 2018