• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 33 2014

Etter en lang ferie var det godt å komme i gang med jobb!

Det har i grunn vært full fart helt fra starten, også fordi jeg hadde booket inn en del møter før jeg tok ferie; Det var blant annet et samarbeidsmøte med NPF (Norsk Petroleumsforening) Skagerak v/ Petter Sanna, hvor vi oppdaterte hverandre. Videre et møte med Jarle Hem om hans planer for Sandefjord i forhold til å samle de ulike kulturarenaen og hvordan vi i næringsforeningen eventuelt kan bidra i denne sammenheng. Torsdag hadde vi jurymøte for «hjerte for byen vår» (les forrige blogginnlegg), hvor PWC hadde gjort en del forarbeid slik at vi kunne nominere bedrifter. I tillegg hadde jeg et møte på TORP IT vedrørende trafikksituasjonen på Kullerød-området og vi har laget en slags fremdriftsplan. Vi har også vært så heldige å få noen nye medlemmer som vi har ønsket velkommen og registrert inn i våre systemer. Nå er vi 289 medlemmer – HURRA!

Så når en travel uke var omme, kunne jeg omtrent ikke huske å ha hatt ferie ;-)
Håper dere alle har hatt en fin ferie, har ladet batteriene og er klare for den travle høsten som vi nå går i møte. Det er mange arrangementer, aktiviteter og spennende saker på agendaen – jeg gleder meg!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Eiendomsmegler Krogsveen

Nybrent kaffe på jobben!