• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 3 - 2015

Den første arbeidsuken i 2015 er tilbakelagt;

Vår nyansatte prosjektleder Henrik Sandvik og jeg begynte både året og arbeidsuken hos Sandefjords Blad og Byavisa. Henrik begynner først om et par måneder, men han tok seg tid til å snakke med den lokale pressen. Jeg har fått veldig mange positive tilbakemeldinger etter at det ble kjent hvem som ble ansatt, det er jeg utrolig glad for. Vi gleder oss til Henrik begynner hos oss!

Torsdag var det duket for NHO’s årlige begivenhet, årskonferansen, hvor politikere og næringsliv fra hele landet samles. Temaet i år var «velfungerende bo- og arbeidsmarkedsregioner #7millioner». Norge vokser raskt. Når dagens 15-åringer fyller 40, kan befolkningen nærme seg 7 millioner. I tillegg til at vi blir flere, bor stadig flere i byregioner. Det var et tett og spennende program med mange gode foredrag; tankevekkende, lærerike og til inspirasjon for min del.

Ellers gikk forrige uke med til planlegging av arrangementer, invitasjoner, innkalling til frokostmøte og noen interessante møter med medlemmer og andre.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Det Gamle Røgeri AS

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Nybrent kaffe på jobben!