• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 24 2014

Vårens helligdager kommer like brått på hvert eneste år.

Det er deilig med ekstra fridager, men medfører som oftest mer jobb de andre dagene.

Derfor har de siste ukene vært svært travle. Blant annet har jeg deltatt i et møte i NAV Sandefjord sitt markedsforum (bestående av representanter fra bedrifter i næringslivet, i tillegg til NAV), da disse ønsker et tett samarbeid med næringslivet. Det er mange gode innspill og ideer som legges frem på disse møtene, og NAV er både lydhør og aktiv. Jeg har også vært på åpning av Nordeas sine nye og flotte lokaler – vi gratulerer!

Mye av tiden min går med til planlegging. Det er mange aktiviteter på agendaen framover, og alt må være planlagt ned til den miste detalj; Frokostmøtene, sommerfesten 19. juni, Torpkonferansen, After-summer-party 15. august osv. Masse å glede seg til framover!

Eller er jeg glad for å kunne si at vi stadig får nye medlemmer, og det er veldig hyggelig og motiverende. Pr dags dato har vi 283 medlemmer i foreningen. Minner for øvrig om at vi har utrolig fin vervepremie (fra KLM) i år – så verv i vei!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Medlemstilbud på forsikringsløsning

Bedriftidretten i Vestfold