• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 24 2014

Vårens helligdager kommer like brått på hvert eneste år.

Det er deilig med ekstra fridager, men medfører som oftest mer jobb de andre dagene.

Derfor har de siste ukene vært svært travle. Blant annet har jeg deltatt i et møte i NAV Sandefjord sitt markedsforum (bestående av representanter fra bedrifter i næringslivet, i tillegg til NAV), da disse ønsker et tett samarbeid med næringslivet. Det er mange gode innspill og ideer som legges frem på disse møtene, og NAV er både lydhør og aktiv. Jeg har også vært på åpning av Nordeas sine nye og flotte lokaler – vi gratulerer!

Mye av tiden min går med til planlegging. Det er mange aktiviteter på agendaen framover, og alt må være planlagt ned til den miste detalj; Frokostmøtene, sommerfesten 19. juni, Torpkonferansen, After-summer-party 15. august osv. Masse å glede seg til framover!

Eller er jeg glad for å kunne si at vi stadig får nye medlemmer, og det er veldig hyggelig og motiverende. Pr dags dato har vi 283 medlemmer i foreningen. Minner for øvrig om at vi har utrolig fin vervepremie (fra KLM) i år – så verv i vei!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

VIEW Frilans AS

Fjord Classics