• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 21 2014

Hvor ble den uken av?

Forrige uke deltok jeg for første gang på et frokostmøte i Horten Næringsforening. Temaet var nettverk og klynger. Det er alltid spennende å delta på andres møter, se hvordan de gjør det og om det er noe å lære. Horten ligger langt etter oss i Sandefjord, i antall medlemmer, men de har også utviklet seg enormt siste tiden. Fra 12-13 deltakere på frokostmøtene, til 58 påmeldte ved forrige samling. Og en ting jeg merket meg – de er veldig hyggelige i Horten! Jeg har sjelden følt meg så velkommen som «ny» i slike sammenhenger.

Tirsdag var en hektisk og spennende dag for oss; vi arrangerte selv et lunsjseminar på Hotel Kong Carl, som i følge deltakerne var et veldig nyttig og lærerikt seminar. Samme dag deltok jeg på et interessant møte hos Kongsberg Maritime på Kullerød. Vi fikk lære litt mer om bedriften som regner med å rekruttere 40 nye, kloke hoder i løpet av 2014. Et selskap i vekst – moro!

Arrangementskomiteen i Torpkonferansen 2014 hadde møte onsdag morgen. Vi har mange navn på blokka og bra planer for dagen, så nå krysser vi fingrene for at det meste går i boks. Denne komiteen består av flinke og konstruktive folk som jeg får energi av å jobbe med!

Til slutt må jeg nevnte møtet mellom næringsforeningene i Tønsberg (Eli Saastad), Larvik (Tore Hansen), Horten (Øystein Bredahl-Thorsen) og NHO (Kristin Saga). Vi har en del saker og områder som vi samarbeider om. I tillegg til at det i noen sammenhenger er hensiktsmessig med én representant for næringsforeningene (for eksempel i geografiske områder), slik at ikke alle trenger å løpe i de samme møtene i hele Vestfold til enhver tid. Vi har også noen spennende planer for høsten på gang!

Ha en god arbeidsuke!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Fjord Classics

Bedriftidretten i Vestfold