• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 20 2014

Notene på bildet var med på å sørge for en fantastisk god stemning på vårt frokostmøte sist uke.

Det var Reza e iRagazzi som skal ha konsert i Sandefjord 25.mai, som ga oss noen smakebiter fra sitt repertoar. Kraftfull og flotte røster på disse mannfolka!

Frokostmøtet som vi arrangerte for våre medlemmer på torsdag var etter tilbakemeldingene å dømme veldig vellykket! Vi fikk høre erfaringer fra idrettsverdenen, med mange gode tips og råd som vi kan ta med oss inn i næringslivet. Et av våre medlemmer (som har vært medlem i snart 100 år ;), mente at dette var det beste møte i historien!

Sist tirsdag hadde styret i næringsforeningen møte, hvor det som vanlig var gode diskusjoner, mange innspill og ideer som skal prøves ut i nær fremtid. En bra gjeng og et godt møte, det er bare å glede seg til resultatene!

Onsdag fikk styret i NHO Vestfold delta på styremøtet til sentralstyret i NHO, som denne gang var lagt til Vestfold. De fikk et «kræsjkurs» om hvordan det står til med næringslivet i Vestfold. Som de fleste av oss har fått med seg til nå, så er det bekymring i forhold til at veksten i privat sektor (etter finanskrisen) er for lav.

Jeg avsluttet sist uke på en inspirasjonsmorgen i Oslo. Publicom inviterte til et frokostseminar hvor 3 «nye», forskjellige og aktuelle foredragsholdere holdt foredrag om ulike tema; Colin Moon (kultur i ulike land), Sigurd Granmark (forutsetninger for å lykkes) og Milad Mohammadi (mangfold, integrasjon og inspirasjon) . Ta gjerne kontakt om du vil vite min mening om disse foredragsholderne.

Ønsker alle en fin 17.mai!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

Medlemstilbud på forsikringsløsning