• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Ny jernbane, RPBA, frokostmøte, julebord, Gründeriet 2.0, Tenk stort (enda større!) og medlemsbedrift nr. 500; vi har en lang og variert to do-liste i julestria.

Marits næringsblogg uke 20 2014

Notene på bildet var med på å sørge for en fantastisk god stemning på vårt frokostmøte sist uke.

Det var Reza e iRagazzi som skal ha konsert i Sandefjord 25.mai, som ga oss noen smakebiter fra sitt repertoar. Kraftfull og flotte røster på disse mannfolka!

Frokostmøtet som vi arrangerte for våre medlemmer på torsdag var etter tilbakemeldingene å dømme veldig vellykket! Vi fikk høre erfaringer fra idrettsverdenen, med mange gode tips og råd som vi kan ta med oss inn i næringslivet. Et av våre medlemmer (som har vært medlem i snart 100 år ;), mente at dette var det beste møte i historien!

Sist tirsdag hadde styret i næringsforeningen møte, hvor det som vanlig var gode diskusjoner, mange innspill og ideer som skal prøves ut i nær fremtid. En bra gjeng og et godt møte, det er bare å glede seg til resultatene!

Onsdag fikk styret i NHO Vestfold delta på styremøtet til sentralstyret i NHO, som denne gang var lagt til Vestfold. De fikk et «kræsjkurs» om hvordan det står til med næringslivet i Vestfold. Som de fleste av oss har fått med seg til nå, så er det bekymring i forhold til at veksten i privat sektor (etter finanskrisen) er for lav.

Jeg avsluttet sist uke på en inspirasjonsmorgen i Oslo. Publicom inviterte til et frokostseminar hvor 3 «nye», forskjellige og aktuelle foredragsholdere holdt foredrag om ulike tema; Colin Moon (kultur i ulike land), Sigurd Granmark (forutsetninger for å lykkes) og Milad Mohammadi (mangfold, integrasjon og inspirasjon) . Ta gjerne kontakt om du vil vite min mening om disse foredragsholderne.

Ønsker alle en fin 17.mai!

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Schibsted Buskerud/Vestfold

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?