• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 2 - 2015

Godt nytt år til dere alle!

Etter en lang juleferie er det godt å komme i gang igjen!

Jeg har gledet meg til å endelig kunne fortelle hvem vi har ansatt i rollen som prosjektleder i SNF. Henrik Sandvik tar fatt på den spennende jobben og vi håper at han kan begynne allerede i slutten av februar. Håper likevel dere får anledning til å hilse på han på minst et av frokostmøtene før den tid.

Ønsker alle et år fylt med arbeidsglede og gode resultater - håper å se dere ved mange anledninger!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

K2 Kompetanse AS