• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Ny jernbane, RPBA, frokostmøte, julebord, Gründeriet 2.0, Tenk stort (enda større!) og medlemsbedrift nr. 500; vi har en lang og variert to do-liste i julestria.

Marits næringsblogg uke 17 2014

SNF – mye mer enn en møteplass!

Er du en av dem som føler du ikke får deltatt nok på møtene våre? Ikke tenk på det;

Vi er selvfølgelig opptatt av å lage en god møteplass for våre medlemmer, men du skal vite at det er bare én del av det næringsforeningen driver med.
Vi jobber med mange ulike saker og deltar i møter som vi mener at vil gagne næringslivet i Sandefjord. For at vår stemme skal bli i hørt i disse sammenhenger, så er det viktig at vi virkelig representerer næringslivet. Det betyr at det er viktig for oss å ha din bedrift som medlem, selv om ikke du har tid eller mulighet til å delta på alle våre møter.
Ditt firma er med på å gjøre gi oss en sterkere røst og vi kan jobbe på vegne av og ikke minst for å utvikle næringslivet i Sandefjord.

Dersom du møter noen som velger bort SNF pga tidsmangel, så ber vi deg om å formidle dette -  bidraget for felleskapet til næringslivet i Sandefjord er like viktig som møteplassen!

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Torp Sandefjord Lufthavn - medlemstilbud

Schibsted Buskerud/Vestfold