• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 17 2014

SNF – mye mer enn en møteplass!

Er du en av dem som føler du ikke får deltatt nok på møtene våre? Ikke tenk på det;

Vi er selvfølgelig opptatt av å lage en god møteplass for våre medlemmer, men du skal vite at det er bare én del av det næringsforeningen driver med.
Vi jobber med mange ulike saker og deltar i møter som vi mener at vil gagne næringslivet i Sandefjord. For at vår stemme skal bli i hørt i disse sammenhenger, så er det viktig at vi virkelig representerer næringslivet. Det betyr at det er viktig for oss å ha din bedrift som medlem, selv om ikke du har tid eller mulighet til å delta på alle våre møter.
Ditt firma er med på å gjøre gi oss en sterkere røst og vi kan jobbe på vegne av og ikke minst for å utvikle næringslivet i Sandefjord.

Dersom du møter noen som velger bort SNF pga tidsmangel, så ber vi deg om å formidle dette -  bidraget for felleskapet til næringslivet i Sandefjord er like viktig som møteplassen!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Det Gamle Røgeri AS