• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 17 2014

SNF – mye mer enn en møteplass!

Er du en av dem som føler du ikke får deltatt nok på møtene våre? Ikke tenk på det;

Vi er selvfølgelig opptatt av å lage en god møteplass for våre medlemmer, men du skal vite at det er bare én del av det næringsforeningen driver med.
Vi jobber med mange ulike saker og deltar i møter som vi mener at vil gagne næringslivet i Sandefjord. For at vår stemme skal bli i hørt i disse sammenhenger, så er det viktig at vi virkelig representerer næringslivet. Det betyr at det er viktig for oss å ha din bedrift som medlem, selv om ikke du har tid eller mulighet til å delta på alle våre møter.
Ditt firma er med på å gjøre gi oss en sterkere røst og vi kan jobbe på vegne av og ikke minst for å utvikle næringslivet i Sandefjord.

Dersom du møter noen som velger bort SNF pga tidsmangel, så ber vi deg om å formidle dette -  bidraget for felleskapet til næringslivet i Sandefjord er like viktig som møteplassen!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Nybrent kaffe på jobben!

Fjord Classics