• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 15 2014

Årets første nyhetsbrev!

Årets første nyhetsbrev ble sendt ut til medlemmer, samarbeidspartnere og andre sist mandag, etter en vel gjennomført generalforsamling. Ta kontakt dersom du ikke har mottatt nyhetsbrevet og ønsker det tilsendt.

Vi (styremedlem Espen Thorbjørnsen og jeg) deltok på Larvik Næringsforening sitt frokostmøte tirsdag 1. april. Det er alltid hyggelig å være gjest på de andre foreningenes frokostmøter. Denne gangen lanserte LNF en nyhet for sine medlemmer; det dreier seg om at man ved rekruttering til bedrifter, kan markedsføre byen på en god måte (i tillegg til bedriften). Dette er noe jeg skal vurdere om vi kan gjøre i Sandefjord & omegn også.

Senere samme dag tirsdag 1.april, gikk EY konferansen 2014 «av staben» på Farris Bad. EY sørget som vanlig for mange gode foredrag, dagsaktuelle temaer og god tid til mingling.

Mot slutten av uka fikk jeg gleden av å høre Jan Tore Sanner på en konferanse på Høgskolen i Buskerud og Vestfold. Sanner snakket om innovasjon i offentlig sektor. Han oppfordret til å bruke ny teknologi, han påpekte at det er viktig å dele data, informasjon og gode løsninger. Og at vi bør finne tidstyver og ikke minst fjerne de!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing

Eiendomsmegler Krogsveen