Marits næringsblogg uke 14 2014

Tusen takk, Camilla!

Sist uke arrangerte vi generalforsamling på Rica Park Hotel. Det innebar også valg av styret i SNF. Det var bare én person på valg i år som ikke stilte til gjenvalg, Camilla Skjelberg Wold. Camilla ble takket av med både blomster og fine ord fra styreleder. Jeg har lyst til å gi Camilla litt skryt for innsatsen her på næringsbloggen også;
Hun er en person det er lett å samarbeide med. Et JA – menneske som har bidratt på mange forskjellige måter inn i styret og foreningen; som fotograf, musikkansvarlig, sparringspartner, rådgiver på sosiale medier osv.

Generalforsamlingen ble for øvrig et vellykket arrangement. Vi har hatt diskusjoner på form, mat og opplegg i forkant, men vi har valgt å holde på tradisjonen, både i forhold til gjennomføring og servering (torsk). Det blir selvfølgelig en evaluering av GF nå i etterkant.

Jeg må også nevne at vi sist uke hadde en arbeidslunsj (og nok et møte) i forbindelse med planlegging av SOMMERFESTEN på Torp. Og her prøver vi å ta hensyn til alle tilbakemeldingene vi fikk på sommerfesten i fjor. Disse prøver vi å ta hensyn til når vi arrangerer festen i 2014…så det er bare til å begynne å glede seg!