• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 11 - 2015

Begivenhetene sto i kø sist uke!

Forrige tirsdag hadde vi styremøte i næringsforeningen. Det var en spesiell dag for meg, fordi styreleder Helene Berg Allum og styremedlem Bjørn Håvard Brænden hadde sitt siste styremøte, mens nyansatte Henrik hadde sitt første.Tross de litt spesielle omstendighetene, det ble et effektivt og bra møte, med stort engasjement fra alle!

Torsdag arrangerte NHO Vestfold sin årskonferanse på Bølgen i Larvik. Dvs. de arrangerte først årsmøtet, deretter konferansen og det hele ble avsluttet med utdeling av pris til Årets Vestfoldbedrift og en hyggelig middag. Når det gjelder Årets Vestfoldbedrift, sitter vi (SNF) i juryen annen hvert år. Vi har besøkt 3 finalister i forkant av konferansen og alle ble presentert før vinneren ble kåret. I år skulle lederen av Horten Næringsforening dele ut prisen, men pga. sykdom fikk jeg det ærefulle oppdraget. Finalistene var vårt medlem Pilot Flyskole, Seagull i Horten og Volmax på Borgeskogen. Volmax stakk av med seieren som årets Vestfoldbedrift 2014.

På kvinnedagen 8. mars leste jeg en kommentar på Twitter om at det er flere menn i lederposisjoner som heter John, enn det er kvinner…

Samme dag deltok jeg på en konferanse på Latter i Oslo. Arrangementet hadde fokus på kvinner som arbeider innen ledelse, entreprenørskap og innovasjon. Initiativtakerne ønsker å fremme gode kvinnelige rollemodeller og motivere / inspirere kvinner til å tørre å satse. Der ble det også delt ut en pris, til SHE 2015. 43 kandidater ble nominert i forkant, 3 finalister ble presentert på Latter og jeg har vært leder for denne juryen. Og med tanke på kommentaren på Twitter, føltes det helt riktig med en slik pris.

Så uken ble avsluttet med nok et ærefullt oppdrag med utdeling av SHE-prisen til Hanne Finstad i Forskerfabrikken, på selveste kvinnedagen!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Bedriftsidretten i Vestfold - bli med på Vestfold Maraton!

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

Nybrent kaffe på jobben!