• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Marits næringsblogg uke 10 - 2015

Endelig er ny kollega på plass!

Sist tirsdag hadde Henrik sin første arbeidsdag hos oss – en stor dag for meg og ikke minst en milepæl i Sandefjord Næringsforening sin historie. Det er mye nytt å sette seg inn i for Henrik, og i starten vil vi bruke litt tid på arbeidsfordelingen mellom oss - slik at vi begge får en mest mulig produktiv arbeidsdag. I tillegg er det mange møter og mye som skjer i næringslivet for tiden, så det er mer enn nok å gjøre for oss begge.

Vi har mange egne aktiviteter som skal planlegges; frokostmøter, generalforsamling, styremøte, fagsamlig osv. - i tillegg til at vi deltar på diverse andre møter.

Sist uke var jeg i et møte hos Fylkesmannen (dvs. assisterende Fylkesmann Lasse Berggren), sammen med de øvrige næringsforeningene og NHO. Det gjaldt samarbeidet mellom STAT-næringsliv generelt.

Fredag deltok både Henrik og jeg på Tendens Eiendomskonferanse i Larvik. De hadde samlet nær 200 deltakere og temaet for konferansen var vekst, attraksjonskraft og arealdisponering. Mange gode innlegg og «hele Vestfold» var representert.

PS! Denne uken er det siste mulighet for å melde seg på turen til Vilnius. Så dersom du sitter på gjerdet, grip sjansen nå!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Norway Power Yoga AS

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Sandefjord Minigolfklubb