• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg uke 10 - 2015

Endelig er ny kollega på plass!

Sist tirsdag hadde Henrik sin første arbeidsdag hos oss – en stor dag for meg og ikke minst en milepæl i Sandefjord Næringsforening sin historie. Det er mye nytt å sette seg inn i for Henrik, og i starten vil vi bruke litt tid på arbeidsfordelingen mellom oss - slik at vi begge får en mest mulig produktiv arbeidsdag. I tillegg er det mange møter og mye som skjer i næringslivet for tiden, så det er mer enn nok å gjøre for oss begge.

Vi har mange egne aktiviteter som skal planlegges; frokostmøter, generalforsamling, styremøte, fagsamlig osv. - i tillegg til at vi deltar på diverse andre møter.

Sist uke var jeg i et møte hos Fylkesmannen (dvs. assisterende Fylkesmann Lasse Berggren), sammen med de øvrige næringsforeningene og NHO. Det gjaldt samarbeidet mellom STAT-næringsliv generelt.

Fredag deltok både Henrik og jeg på Tendens Eiendomskonferanse i Larvik. De hadde samlet nær 200 deltakere og temaet for konferansen var vekst, attraksjonskraft og arealdisponering. Mange gode innlegg og «hele Vestfold» var representert.

PS! Denne uken er det siste mulighet for å melde seg på turen til Vilnius. Så dersom du sitter på gjerdet, grip sjansen nå!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Fjord Classics

Bedriftsidretten i Vestfold - bli med på Vestfold Maraton!

Tilbud fra Proweb