• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

• Thorvalda Holding AS er deleier av selskapene Acumen Solutions Group og Legend Petroleum begge register I UK.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Marits næringsblogg januar 2014

Næringsforeningene i Vestfold og NHO har et tett og godt samarbeide.

Vi har mange fellessaker på agendaen og møtes jevnlig. Fredag hadde vi et møte hvor vi diskuterte blant annet Oslofjordforbindelsen, veiløsning for Tønsberg regionen, Plattform Vestfold, E18, deltakelse på ONS Norway 2014 og Subsea Valley. Jeg skal prøve å synliggjøre dette enda bedre for våre medlemmer på et av våre frokostmøter.

Sist uke tok vi også initiativ til et spennende Vestfold-møte, sammen med NHO; Ordføreren i Stavanger Christine Sagen Helgø, var i Sandefjord i forbindelse med Oljeindustripolitisk seminar på Rica Park. Vi benyttet den anledningen til å samle ordførere, næringssjefer, fylkesordfører osv. til en prat rundt Vestfold-samarbeide. Et slags oppfølgingsmøte etter Stavangerturen i fjor høst, hvor vi blant annet oppsummerte hva som har skjedd siden sist og veien videre. Veldig spennende - det skjer ting!

Jeg brukte også litt tid på å forberede meg til denne uken, hvor jeg skal holde et innlegg om «hva og hvordan styrker vi næringsutviklingen i Vestfold» på kommunekonferansen i Vestfold. Det er 165 påmeldte og en fin mulighet til å prøve å påvirke i det vi tror og mener er riktig retning. Jeg gleder meg!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Eiendomsmegler Krogsveen