• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Lærerikt og morsomt i Vilnius! (Uke 18 - 2015)

Vilnius var definitivt forrige ukes høydepunkt!

Vi må nok engang få takke en fantastisk gjeng som samtlige bidro til at det ble en vellykket tur. Vårt inntrykk er at de fleste var fornøyd med turen; at det var topp stemning, hyggelige restauranter med bra mat, gode foredrag og mange nye opplevelser. Nå er planen vår å evaluere turen ved å sende ut noen spørsmål til deltakerne. I tillegg blir det et punkt på programmet, på det neste styremøtet, hvorvidt vi skal gjenta dette i 2016.

Vi rakk også en del møter sist uke, før vi reise;
Henrik hadde et møte med konsulent Jan Horn, som har noen spennende tanker og planer for Sandefjord.
I tillegg deltok han på et seminar om Vestfolds utvikling i regi av Fylkeskommunen; en revisjon av planstrategien for Vestfold, 2016 – 2020.

Undertegnede deltok på NHO Vestfolds styremøte og ellers gikk uken til både planlegging og fremdrift i prosjekter.

Marit
27. april 2015

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Medlemstilbud på forsikringsløsning