• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Ny jernbane, RPBA, frokostmøte, julebord, Gründeriet 2.0, Tenk stort (enda større!) og medlemsbedrift nr. 500; vi har en lang og variert to do-liste i julestria.

Lærerikt og morsomt i Vilnius! (Uke 18 - 2015)

Vilnius var definitivt forrige ukes høydepunkt!

Vi må nok engang få takke en fantastisk gjeng som samtlige bidro til at det ble en vellykket tur. Vårt inntrykk er at de fleste var fornøyd med turen; at det var topp stemning, hyggelige restauranter med bra mat, gode foredrag og mange nye opplevelser. Nå er planen vår å evaluere turen ved å sende ut noen spørsmål til deltakerne. I tillegg blir det et punkt på programmet, på det neste styremøtet, hvorvidt vi skal gjenta dette i 2016.

Vi rakk også en del møter sist uke, før vi reise;
Henrik hadde et møte med konsulent Jan Horn, som har noen spennende tanker og planer for Sandefjord.
I tillegg deltok han på et seminar om Vestfolds utvikling i regi av Fylkeskommunen; en revisjon av planstrategien for Vestfold, 2016 – 2020.

Undertegnede deltok på NHO Vestfolds styremøte og ellers gikk uken til både planlegging og fremdrift i prosjekter.

Marit
27. april 2015

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Olivenlunden 1830 Sandefjord