• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Mens vi venter på Krakow...

Nytt magasin, nye lokaler, nye arrangementer og nye reiseplaner; vi har ingen problemer med å fylle dagene denne høsten.

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Det har vært noen fantastiske sommeruker i Sandefjord, og for mange har nok feriefølelsen kommet tidlig i år.
Det er imidlertid fortsatt mye som skjer både på vårt kontor på Gründeriet og i næringslivet generelt; avtaler skal landes, prosjekter skal ferdigstilles og frister skal nås før ferien.
Vi må med andre ord la badebuksa ligge litt til, men det har vært nok av hyggelige arrangementer den siste tiden.

Sommerfesten for næringslivet i Vestfold har blitt en fast og fin tradisjon, og nok en gang må vi si oss stolte av våre festglade SNF-ere.
Sandefjord stilte med flest deltakere da sommerfesten gikk av stabelen på Bølgen i Larvik, og vi har inntrykk av at de fleste var godt fornøyde.
Samtidig kan vi bare beklage den store lydproblematikken for dem som satt i annen etasje, det var leit at det ble sånn.

I denne artikkelen på Vestviken24.no kan du se bilder fra festen!

Rundt 170 SNF-ere deltok på vårt siste frokostmøte før ferien. Rammen var veldig god i et oppgradert og pyntet telt, men vi må innrømme at de dyktige skuespillerne og ikke minst de dansende entreprenørene (Tommy og Fredrik fra Carl C Fon) imponerte aller mest.
For en sporty og modig innstilling – bravo!
Dagens tema var for øvrig kollektivtrafikk, klimapolitikk og sentrumsutvikling. Det fenget godt, viser tilbakemeldingene, og tusen takk til Miljøpartiet de Grønne og Bypakke Grenland for gode og interessante presentasjoner.

I den andre enden av skalaen – i hvert fall målt etter antall deltakere – kommer styremøtet vårt. Vi er heldige som har en super gjeng som følger med og stiller opp månedlig for å sjekke at vi holder den kursen vi skal.
Vi blir invitert med på mye og det er jo lett å la seg rive med, derfor er styret så viktig for oss!
At det denne gangen fulgte med sommeravslutning med middag på brygga, gjorde jo ingenting. Det var både godt og hyggelig :-)

Det har i det hele tatt vært tett program siden forrige oppdatering; møte i Sandefjord Næringsforum, universitetsåpning på Oslofjord Convention Center, tildeling med Anders Jahres humanitære stiftelse på Midtåsen, GDPR-samling på Gründeriet, buss- og kollektivmøte med VKT på Torp, samt flere møter med de andre næringsforeningene og kommunen.

Det er full fart for Tenk stort også. Vi legger planer for høsten, og holder et bra aktivitetsnivå inn i sommerferien.
Ikke minst har vi gitt ut et nytt magasin (klikk på bildet for å se mer)!
Andre utgave av Prospekt Sandefjord har havnet i postkassen til 15.000 Aftenposten-abonnenter i Oslo sentrum og 5.000 Ledernytt-abonnenter. I tillegg kommer bred, digital distribusjon på Finn, VG, Aftenposten og E24, så denne sommeren er det mange som lærer om livet og mulighetene i Sandefjord!

De kommende dagene skal vi få på plass de siste brikkene for det som skal skje i august - da blir det både FjordBizz og frokostmøte - og i september venter møtecupen.

God arbeidsuke fra Mona, Marit og Henrik :-)

Les magasinet vårt!

Mens vi venter på Krakow...

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

e2 = energy 2 everybody!