• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Festlige forberedelser (1.juni 2015)

Små og store møter preget forrige uke for oss i næringsforeningen.

Årets siste maidager gikk blant annet med til å forberede vårt siste frokostmøte før sommeren, og vi er veldig fornøyd med å få et stornavn som Eyvind Hellstrøm til Sandefjord. Kapasiteten er begrenset på Midtåsen, men vi er sikre på at dere som rakk å melde dere på får en veldig start på dagen.

Sammen med lederne for de andre næringsforeningene i fylket, jobber Marit med å legge siste hånd på verket før årets sommerfest. Det skjer på Støperiet i Tønsberg 17. juni, og vi håper å se mange kjente fjes fra Sandefjord!

Videre holdt hun foredrag for NAV sentral i Oslo på onsdag – om samarbeidet vi har i Sandefjord og Vestfold – og for Stokke næringslivsforening på fredag. Tema der var vårt arbeid i SNF og ikke minst næringsutvikling i den kommende storkommunen. Marit hadde også et interessant møte med NAV og bemanningsbransjen.

For Henriks del er det nå Grenseløse muligheter for alle pengene. Nye sponsorer tikker inn sakte, men sikkert, og det er veldig inspirerende å se hvor positivt prosjektet blir mottatt rundt om blant dere bedrifter. Henrik presenterte prosjektet hos Consilio Kommunikasjon i Tønsberg på torsdag og på frokostmøtet til Norsk Petroleumsforening på Park Hotel dagen etter – det er viktig å spre budskapet på forskjellige arenaer!

I tillegg har han gjort ferdig briefen/prosjektbeskrivelsen for kampanjen vår, og en rekke lokale byråer er blitt bedt om å delta. Ikke nøl med å ta kontakt dersom du kjenner til noen kreative hoder som kan bidra!

Ha en fin sommeruke alle sammen!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing

Nybrent kaffe på jobben!