• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Felles strategi for hele Vestfold!

Sist uke reiste vi sammen med 4 av næringsforeningene i Vestfold til Amsterdam, på en 2-dagers strategisamling.

Målet med turen vart å finne ut av hvordan vi bør samarbeide det neste året. Dette ble både en effektiv og nyttig økt, som vi håper og tror at vil komme alle våre medlemmer til gode. Blant annet la vi planer for sommerfesten 2016, hvor vi ønsker at hele næringsfylket kan samles til en annerledes og morsom fest. Det er bare å glede seg!
I tillegg besøkte vi Amsterdam Marketing, som jobber med både næringslivet og de omkringliggende byene. De lærte oss mye om hvordan og hvorfor det gagner oss alle med et samarbeid på tvers av både fylke – og landegrenser.

Henrik har sendt søknad til kommunen om en fysisk «Tenk stort»- installasjon i Badeparken, så nå krysser vi fingre for at den går igjennom.
Vi så for øvrig en morsom installasjon i Amsterdam; et kjempestort gult bord, med to stoler, i en liten gågate. Herlig, snakk om å tenke stort!?

Nav holdt sin første nettverkskonferanse sist mandag. Mange interessante innlegg på programmet, blant annet vår Henrik som fikk 5 minutter til å snakke om «tenk stort – tenk sandefjord».

Gründeriet får naturlig nok mye oppmerksomhet for tiden, med god hjelp fra medlemmer er det både hektisk planlegging, mange befaringer og pga et lavt budsjett - mye pruting. Tirsdag kjøpte vi 30 stoler på finn.no næring og de ble levert allerede på onsdag, så da har vi i hvertfall noe å sitte på... :-)

Sist uke holdt vi også høstens fagsamling på Folkeuniversitetet. En stor takk til Folkeuniversitetet og Vibeke D. Horn, som sørget for en god gjennomføring.

Det er kanskje ikke til å tro, men vi HAR mange arrangementer igjen før jul! Ta en titt i møtekalenderen, det er både sosialt og faglig - kanskje det er noe som passer for deg?

Håper vi sees!

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

Sandefjord Minigolfklubb