• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Vi i SNF har lagt et begivenhetsrikt første kvartal bak oss. Det har blant annet vært tre frokostmøter, mange nettverkssamlinger og ikke minst en hyggelig generalforsamling.
Omfanget har sprikt fra bittesmå lunsjer til det årlige storfrokostmøtet på Hjertnes sammen med Sandefjord kommune, og apropos kommunen; vi har bidratt med forslag til deres strategiske næringsplan – både fra eget bryst og etter innspill fra dere medlemmer – og det blir spennende å følge den utviklingen fremover.

Vi har deltatt på andres arrangementer også, og det er interessant (og behagelig!) å «kun» være deltaker av og til.
Og ikke minst er vi så heldige at vi får hilse på veldig mange flinke folk ute i bedriftene.
Det er én til én-møtene med dere medlemmer som gir oss mest – det er nyttig, interessant og viktig – forhåpentligvis også for dere. Vil du også ha besøk?
Ta kontakt, vi kommer gjerne innom deg og din bedrift :-)

Mellom slagene planlegger vi til den store gullmedaljen. Torpkonferansen er lenge til, tenker du kanskje, men vi er for lengst i gang med bookingen.
Marit vet hva hun skal ha på seg på julebordet og Mona har stålkontroll for frokostmøtevertskap til langt ut i 2019.
Vi har hodene fulle av Tenk stort-aktiviteter i lange baner; det spenner fra påskeeggjakt til magasinutgivelse og dialog med bedrifter vi ønsker å friste hit til Sandefjord. Stadig flere bedrifter vil tenke stort sammen med oss, vi får inn rapporter om ansettelser, etableringer og andre konkrete resultater. Moro!

Ellers - den store påske-sjekklisten:
- Nyhetsbrev – CHECK
- Oppdatert webside – CHECK
- Handlet på polet – CHECK
- Tøysete påske-selfie – CHECK
- Gjemt påskeegg – CHECK
- Out of office-reply - CHECK
- Blogg - STRAKS

Helt til slutt og apropos sjekklister; har du alt på plass med tanke på GDPR (det nye personverndirektivet som står for trappene, nærmere bestemt 25. mai)? Hvis ikke, bør du vurdere å melde deg på hos oss.
Flere av dere medlemmer har etterlyst en oppdatering på dette området, så vi setter derfor opp en ekstra samling 11. april.
Det er i det hele tatt bare å besøke vår arrangementskalender og holde av datoene der du finner noe interessant. Vi gleder oss til å se deg på den andre siden av ferien :-)

Ha en riktig god påske!

Marit, Mona og Henrik

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Nybrent kaffe på jobben!

Eiendomsmegler Krogsveen