• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Det er alltid en fordel å være Fjord Club medlem. Fjord Club er vår måte å sette pris på deg som liker å reise med Fjord Line.

Som Fjord Club-medlem tjener du bonuspoeng som du kan bruke på fremtidige reiser med oss. I tillegg får du eksklusive medlemstilbud og -invitasjoner og informasjon om det som interesserer deg mest. Det koster ingenting å være Fjord Club-medlem, men velger du Fjord Club Premium til 145 kroner, får du tilgang til eksklusive Fjord Club Premium-tilbud.

Fjord Club fordeler klikk HER

For mer informasjon og for å bli medlem, klikk HER

Er det grupper inntil 10 personer tilbys gruppebestilling og booking av buffet med 10% rabatt av normalpris.

Kontaktinformasjon: Pr. epost til grupper.sandefjord-stromstad@fjordline.com eller telefon 815 33 500

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram og hold deg oppdatert:

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Medlemstilbud på forsikringsløsning