• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Mens vi venter på Krakow...

Nytt magasin, nye lokaler, nye arrangementer og nye reiseplaner; vi har ingen problemer med å fylle dagene denne høsten.

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Det er alltid en fordel å være Fjord Club medlem. Fjord Club er vår måte å sette pris på deg som liker å reise med Fjord Line.

Som Fjord Club-medlem tjener du bonuspoeng som du kan bruke på fremtidige reiser med oss. I tillegg får du eksklusive medlemstilbud og -invitasjoner og informasjon om det som interesserer deg mest. Det koster ingenting å være Fjord Club-medlem, men velger du Fjord Club Premium til 145 kroner, får du tilgang til eksklusive Fjord Club Premium-tilbud.

Fjord Club fordeler klikk HER

For mer informasjon og for å bli medlem, klikk HER

Er det grupper inntil 10 personer tilbys gruppebestilling og booking av buffet med 10% rabatt av normalpris.

Kontaktinformasjon: Pr. epost til grupper.sandefjord-stromstad@fjordline.com eller telefon 815 33 500

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram og hold deg oppdatert:

Les magasinet vårt!

Mens vi venter på Krakow...

Fleet Complete gir SNF medlemmer 30% rabatt!

Eiendomsmegler Krogsveen

Nybrent kaffe på jobben!