• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Det er alltid en fordel å være Fjord Club medlem. Fjord Club er vår måte å sette pris på deg som liker å reise med Fjord Line.

Som Fjord Club-medlem tjener du bonuspoeng som du kan bruke på fremtidige reiser med oss. I tillegg får du eksklusive medlemstilbud og -invitasjoner og informasjon om det som interesserer deg mest. Det koster ingenting å være Fjord Club-medlem, men velger du Fjord Club Premium til 145 kroner, får du tilgang til eksklusive Fjord Club Premium-tilbud.

Fjord Club fordeler klikk HER

For mer informasjon og for å bli medlem, klikk HER

Er det grupper inntil 10 personer tilbys gruppebestilling og booking av buffet med 10% rabatt av normalpris.

Kontaktinformasjon: Pr. epost til grupper.sandefjord-stromstad@fjordline.com eller telefon 815 33 500

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram og hold deg oppdatert:

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Norway Power Yoga AS

Gran Canaria Ferieboliger AS