• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

e2 = energy 2 everybody!

Vi kan sy sammen pakker for den enkelte bedrift og tilbyr trening både i – og utenfor arbeidstid.

Mange bedrifter velger å samles til gruppetimer før eller etter arbeidstid. Vi har morgentimer (kl 06:30) 4 dager i uken med gratis frokost etterpå. Gir en fantastisk «boost» inn i arbeidsdagen! Vi arrangerer også motivasjonskampanjer for bedrifter. Her vil vi fremme aktivitet og kårer også den mest aktive bedriften.

For medlemmer av Sandefjord Næringslivsforening tilbyr vi avtaler fra 459,- per måned (over 10 ansatte i trening). Fri innmelding og et valgfritt tilleggsprodukt (en time med personlig trener, en kroppsanalyse eller en t-skjorte).

Velkommen til nye e2 – garantien for en sunnere bedrift!

Kontakdetaljer:

Pia Grøngård
pia@e2trening.no

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Sandefjord Minigolfklubb

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke