• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Vestfold Audio AS

Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

Vestfold Audio AS har siden starten i 1985 utviklet og produsert produkter og systemer til hjelp for tusenvis av mennesker i deres daglige liv.

Vi er en ledende leverandør av lydanlegg for taleforsterkning, hørselstekniske hjelpemidler og varslingssystemer for hjem, skole og arbeidsplass og velferdsteknologi for mestringsstøtte, sikkerhet og trygghet for brukere, deres pårørende og hjelpeapparatet.

Vestfold Audio AS holder til i egne lokaler i Sandefjord, der våre motiverte medarbeidere utvikler og produserer våre egne produkter. Vi har en kompetent utviklingsavdeling som utvikler alt fra elektronikk til programvare, og ingeniørene våre er alltid tilgjengelige for å svare på tekniske spørsmål fra kundene. Vi påtar oss gjerne spesialoppgaver og tilpasser løsningene til den enkelte brukers behov.

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat:

Nordre Fokserød 12
3241 Sandefjord
www.vestfoldaudio.no
Tel:    33 47 33 47
Epost: post@vestfoldaudio.no

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Norway Power Yoga AS