• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Vestfold Audio AS

Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

Vestfold Audio AS har siden starten i 1985 utviklet og produsert produkter og systemer til hjelp for tusenvis av mennesker i deres daglige liv.

Vi er en ledende leverandør av lydanlegg for taleforsterkning, hørselstekniske hjelpemidler og varslingssystemer for hjem, skole og arbeidsplass og velferdsteknologi for mestringsstøtte, sikkerhet og trygghet for brukere, deres pårørende og hjelpeapparatet.

Vestfold Audio AS holder til i egne lokaler i Sandefjord, der våre motiverte medarbeidere utvikler og produserer våre egne produkter. Vi har en kompetent utviklingsavdeling som utvikler alt fra elektronikk til programvare, og ingeniørene våre er alltid tilgjengelige for å svare på tekniske spørsmål fra kundene. Vi påtar oss gjerne spesialoppgaver og tilpasser løsningene til den enkelte brukers behov.

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat:

Nordre Fokserød 12
3241 Sandefjord
www.vestfoldaudio.no
Tel:    33 47 33 47
Epost: post@vestfoldaudio.no

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Norway Power Yoga AS

Nybrent kaffe på jobben!