• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Stappfull SNF-julekalender

Ny jernbane, RPBA, frokostmøte, julebord, Gründeriet 2.0, Tenk stort (enda større!) og medlemsbedrift nr. 500; vi har en lang og variert to do-liste i julestria.

Vera Tank AS

Vi er leverandør til aktører i bygg- og anlegg, landbruk, havbruk, industri, transport, sjø – og luftfart. Vi leverer til hele Norge, er markedsleder og eneste rene tankleverandør.

Vera Tank leverer tanker i materialer som glassfiber og flere stål- og plastkvaliteter. Vårt fokus er å gi markedet gode tekniske løsninger og kvalitet som varer over tid. Vår produktutvikling motiveres av våre krevende kunder og deres ønsker om brukervennlige og effektive produkter. Våre kunder skal være trygge på at produktene blir levert i henhold til lover, forskrifter og de krav som stilles fra kundene. Med god kompetanse og erfaring sikrer vi de riktige tankløsninger i samarbeid med kunden.

Vera Tank sitt team består av 9 motiverte ansatte, som holder til på vårt hovedkontor i Sandefjord, samt et lager i Askim med 3 ansatte som har ansvar for lager og produksjon. Vi jobber etter verdiene FOKUSERT, RAUS og ENGASJERT. I dag er selskapet medlem av Grønt punkt, er sertifisert som miljøfyrtårn og har en trippel A rating fra Standard & Poor.

Ta gjerne kontakt for en hyggelig tankprat:

Tlf. 924 19 800
Epost: post@veratank.no