• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

• Thorvalda Holding AS er deleier av selskapene Acumen Solutions Group og Legend Petroleum begge register I UK.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Vera Tank AS

Vi er leverandør til aktører i bygg- og anlegg, landbruk, havbruk, industri, transport, sjø – og luftfart. Vi leverer til hele Norge, er markedsleder og eneste rene tankleverandør.

Vera Tank leverer tanker i materialer som glassfiber og flere stål- og plastkvaliteter. Vårt fokus er å gi markedet gode tekniske løsninger og kvalitet som varer over tid. Vår produktutvikling motiveres av våre krevende kunder og deres ønsker om brukervennlige og effektive produkter. Våre kunder skal være trygge på at produktene blir levert i henhold til lover, forskrifter og de krav som stilles fra kundene. Med god kompetanse og erfaring sikrer vi de riktige tankløsninger i samarbeid med kunden.

Vera Tank sitt team består av 9 motiverte ansatte, som holder til på vårt hovedkontor i Sandefjord, samt et lager i Askim med 3 ansatte som har ansvar for lager og produksjon. Vi jobber etter verdiene FOKUSERT, RAUS og ENGASJERT. I dag er selskapet medlem av Grønt punkt, er sertifisert som miljøfyrtårn og har en trippel A rating fra Standard & Poor.

Ta gjerne kontakt for en hyggelig tankprat:

Tlf. 924 19 800
Epost: post@veratank.no

Nordre Fokserød 13b
3241 Sandefjord
www.veratank.no

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Fjord Classics

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Norway Power Yoga AS