• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Terki AS

Terki Software har et av Norges fremste utviklermiljøer, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Terki er en kunnskapsbedrift med hovedsete på Torp IT på Østre Kullerød i Sandefjord.

Selskapets ansatte er eksperter på digital tjenesteutvikling og innovasjon når det gjelder analoge og digitale kundereiser, og leverer tjenester innen strategisk rådgiving, prosjektledelse og teknologiutvikling.

Selskapet har stort fokus på å være tilstede der disruptiv teknologi møter etablerte forretningsprosesser, og er en digital samarbeidspartner for ledende merkevarer i Norge og Norden, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Terki selger ikke standardprodukter, men virkeliggjør idéer. Teknologien er i stadig utvikling og Terki er i stand til å velge riktig teknologi ut fra en samlet pragmatisk vurdering, der kundens behov står i fokus. De bistår gjerne som konsulenter med å løse kompliserte integrasjonsutfordringer eller andre prosjekter der kompetanse og erfaring kan være nøkkelen til suksess.

Kontakt info:
Tel:+47 33 29 31 70
E-post:post@terki.no

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Medlemstilbud på forsikringsløsning

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Bedriftsidretten i Vestfold - bli med på Vestfold Maraton!