• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Høydepunkter på rekke og rad

Torpkonferansen er i boks, iSandefjord har gått i trykken og jammen har vi skviset inn en utenlandstur. Nå blir neste mål å passere 500 medlemsbedrifter.

Terki AS

Terki Software har et av Norges fremste utviklermiljøer, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Terki er en kunnskapsbedrift med hovedsete på Torp IT på Østre Kullerød i Sandefjord.

Selskapets ansatte er eksperter på digital tjenesteutvikling og innovasjon når det gjelder analoge og digitale kundereiser, og leverer tjenester innen strategisk rådgiving, prosjektledelse og teknologiutvikling.

Selskapet har stort fokus på å være tilstede der disruptiv teknologi møter etablerte forretningsprosesser, og er en digital samarbeidspartner for ledende merkevarer i Norge og Norden, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Terki selger ikke standardprodukter, men virkeliggjør idéer. Teknologien er i stadig utvikling og Terki er i stand til å velge riktig teknologi ut fra en samlet pragmatisk vurdering, der kundens behov står i fokus. De bistår gjerne som konsulenter med å løse kompliserte integrasjonsutfordringer eller andre prosjekter der kompetanse og erfaring kan være nøkkelen til suksess.

Kontakt info:
Tel:+47 33 29 31 70