• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Medvind i Sandefjord

Mens høststormen raser inn Sandefjordsfjorden, samler vi trådene i kroken vår på Gründeriet etter noen begivenhetsrike uker.

Terki AS

Terki Software har et av Norges fremste utviklermiljøer, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Terki er en kunnskapsbedrift med hovedsete på Torp IT på Østre Kullerød i Sandefjord.

Selskapets ansatte er eksperter på digital tjenesteutvikling og innovasjon når det gjelder analoge og digitale kundereiser, og leverer tjenester innen strategisk rådgiving, prosjektledelse og teknologiutvikling.

Selskapet har stort fokus på å være tilstede der disruptiv teknologi møter etablerte forretningsprosesser, og er en digital samarbeidspartner for ledende merkevarer i Norge og Norden, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Terki selger ikke standardprodukter, men virkeliggjør idéer. Teknologien er i stadig utvikling og Terki er i stand til å velge riktig teknologi ut fra en samlet pragmatisk vurdering, der kundens behov står i fokus. De bistår gjerne som konsulenter med å løse kompliserte integrasjonsutfordringer eller andre prosjekter der kompetanse og erfaring kan være nøkkelen til suksess.

Kontakt info:
Tel:+47 33 29 31 70