• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Etter tidenes sommerferie har vi kastet oss ut i august med hud og hår. Det skjer SÅ mye spennende nå, og vi har cirka 10.000 baller i lufta som skal landes framover.

Olivenlunden 1830 Sandefjord

Det er mange gode grunner til å gi en gave fra Olivenlunden 1830 til deg selv, dine venner, familie og de du er glad i. Alle våre gaver smaker fantastisk og vil gi mottageren en fin opplevelse du vil bli husket for. De havner garantert i magen til mottageren og ikke på peishylla eller i kjellerboden og alle våre gaver skaper glede og gode måltider.

Du finner oss i Storgata 8, Sandefjord

Velkommen!

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål:

Olivenlunden 1830 Sandefjord
epost: sandefjord@olivenlunden.no

www.olivenlunden1830.no

Les magasinet vårt!

Brå slutt på feriemodusen!

Gran Canaria Ferieboliger AS

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Sandefjord Minigolfklubb