• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Høydepunkter på rekke og rad

Torpkonferansen er i boks, iSandefjord har gått i trykken og jammen har vi skviset inn en utenlandstur. Nå blir neste mål å passere 500 medlemsbedrifter.

Gurusoft AS

Gurusoft spiller på lag med sine kunder.

Om oss

Siden oppstarten i 2007 har vi hatt en solid vekst og har over 300 kunder som betjenes via vårt partner- og forhandlernettverk rundt om i Norge og deler av Skandinavia. Vår forretningsidé og misjon er å levere produkter og tjenester som kan forenkle og automatisere din hverdag. Med våre løsninger kan du vokse og ta strategiske valg uten å bekymre deg for teknologiske begrensninger.

Gurusoft har to forretningsområder: Rapporteringsverktøy og netthandelsløsninger.

Gurusoft Report har utviklet en ledende rapporteringsløsning for bygg, eiendom, industri, vann, avløp og renovasjon. Det unike med Gurusofts rapporteringsløsning er at vi har utviklet forretningsløsninger som er spesialtilpasset våre kunders arbeidsoppgaver. Våre kunder er offentlige og private virksomheter som Trondheim-, Bergen- og Stavanger kommune, Fritzøe Eiendom og Coca Cola.

Gurusoft Ecommerce er en plattform  for produktinformasjon og netthandel beregnet for store og små aktører enten nettbutikken henvender seg til bedriftsmarkedet eller forbrukermarkedet. Når kunder skal evaluere løsninger blir Gurusoft ofte vurdert som den mest fleksible og skalerbare netthandelsløsningen på toppen av interne systemer (ERP) levert av bla. Visma, Microsoft og SAP. Vi har spennende kunder som BrynjeMaskeLöblabbet og Hyttetorget.

Ta kontakt med Gurusoft i dag:

Gurusoft AS
T: 92 44 09 99
E: post@gurusoft.no

A:
Østre kullerød 5
3241 Sandefjord
www.gurusoft.no

Les magasinet vårt!

Høydepunkter på rekke og rad

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Apro Tele og Data AS

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing