The Nuts Company ønsker og tilby alle medlemmer av SNF supertilbud på sunne nøtteposer.

Unn dere litt sunn og næringsrik energi på kontoret, og til dine ansatte.

Tilbud på nøtter:
Liten kartong  100 poser, 5 forskjellige nøtteblandinger 40g kr 1.990,- (25 % rabatt = kr 1.492,- Kr 14,92 pr pose)

Introduksjonstilbud til medlemmer av SNF: Kr 1492

Stor kartong 200 poser, 5 forskjellige nøtteblandinger  40g  kr 3.500,- (25 % rabatt = kr 2.625,- Kr 13,10 pr pose)

Introduksjonstilbud til medlemmer av SNF: Kr 2625

Øk
e effektiviteten på arbeidsplassen

Alle trenger påfyll av energi i løpet av arbeidsdagen. Nøttene er rike på energi som gir deg det lille ekstra som skal til for å få jobben gjort. Nøttene er både sunne og gode. Er rike på vitaminer, mineraler og fiber som kroppen trenger. Nøttene bidrar til økt trivsel og sosial omgang.

Forebygge sykdommer

Nøtter har flere positive helseeffekter. Blant annet er de kjent for å bidra til å forebygge diabetes 2, tarmsykdom, flere kreftformer og hjerte- og karsykdom. Nøtter kan bedre kontrollen av blodsukker og kolesterolverdier. Det kan også redusere sykefraværet på arbeidsplassen fordi porsjonsposer er mer hygieniske.

Når det gjelder innholdet i kartongen så kan dere eventuelt selv velge de variantene dere ønsker.

Holdbarheten på produktene er inntil 7 mnd.

Alle priser er eks 15 % mva.

Har du spørsmål eller ønsker å bestille, ta kontakt med:

Morten Larsen
Salgs- og kundebehandler
morten.larsen@nutscompany.no

Mob. 450 25 454 · Tlf. 481 11 481

Gå gjerne inn på vår hjemmeside www.nutscompany.no for mer informasjon.