Target365 - tilbud til andre medlemmer av SNF

Vi drives av å tilføre våre kunder en reell målbar verdi. Vi er en aktiv partner, ikke en passiv leverandør.

Kommunikasjon

Dine kunder vil ha kommunikasjon i sin fortrukne digitale kanal, du må derfor forholde deg til et bredt utvalg av muligheter og funksjoner; SMS, e-post, app push, web push, RCS, Apple business chat og Messenger for å nevne noen – og flere kommer. Vi kan dem alle og vet hvordan du bør benytte dem.  På toppen av våre kommunikasjonskanaler ligger det også produktpakker, vil du la din kunde kontakte deg? Vil du bygge kundeklubb? Vil du sende ut kuponger? Vil du sende varslinger eller? Ta kontakt for en uforpliktende diskusjon.

Les mer HER

Digital betaling

Vipps, Strex, Dibs, Apple Pay, Nets, PayEx, Klarna, Google Pay, Stribe, usikker på hvordan og hva du skal tilby i et stadig mer fragmentert marked hvor dine sluttbrukere har forskjellige preferanser for digital betaling? Husk også at betalingen kun er en del av kundereisen, vi har tjenestepakker flytter kunden til din betaling og som tar vare på kunden etter gjennomført betaling.

Les mer HER

Hvem er Target365 AS

Target365 er etablert av Johan Andersen, Hans Olav Stjernholm og Espen Fosse Storaas. Førstnevnte er gründer av Link Mobility ASA og sistnevnte av PSWinCom AS. Gjennom de siste 15 årene har vi vært med å definere konseptet «Mobile first» i det europeiske markedet, både innenfor B2B og B2C. Historisk har vi utviklet og driftet apper, portaler, kundeklubber, betalingsløsninger og underholdningstjenester for å nevne noe.

Vi har lyktes med dette før, gått på børs og bygget et internasjonalt stort selskap. Vi er fortsatt nysgjerrige og modige, vi jobber med distruptiv teknologi og innovasjon – men fokuset er Norge og spesielt våre lokale mulige samarbeidspartnere. Vi ser frem å gi andre medlemmer av Sandefjord Næringsforening de beste tjenester til de beste priser.

Tilbud til andre medlemmer av SNF: en uforpliktende og gratis gjennomgang av dagens situasjon og morgendagens muligheter innen kommunikasjon og betaling for ditt selskap. Resultatet, et anbefalingsdokument, står dere fritt til å bruke slik dere ønsker.

Ta kontakt!

Johan Andersen