Sandefjordseminarene 2021 – 10% rabatt for medlemmer ved påmelding innen 31.10.20

I 2021 etableres det et annerledes tilbud for ledertalenter, etablerte bedriftsleder og ledere i offentlig sektor - Sandefjordseminarene.

Etter 25 års erfaring har jeg forsøkt å lage de seminarene jeg selv har savnet på lederreisen.  Korte, effektive samlinger over to dager der du i små grupper (i tråd med covid-19 retningslinjer) aktivt diskuterer flaskehalser og muligheter knyttet til for eksempel det å lede egen eller andres bedrift, å lede et endringsarbeid i offentlig sektor eller å være helt fersk i lederrollen. Hvor tilnærmingen er praktisk, og seminarleder med et knippe bidragsytere har reell erfaring fra å lede folk, sette retning, levere resultater over tid og å rapportere til ulike sjefer, styrer og eiere. På godt og vondt.

Du skal komme på jobb mandag med en litt annerledes handlingsplan enn den du kanskje hadde før du kom. Det er målet med Sandefjordseminarene. Å bidra til at du kan starte 2021 med ekstra påfyll, utvidet nettverk og litt mer energi. Sandefjordseminarene skal være noe annet enn mer tradisjonelle ledersamlinger. Litt mer personlig, og forhåpentligvis litt mer effektivt og relevant

Og når man først legger dette til Sandefjord, er det på sin plass å gi medlemmer av Sandefjord Næringsforening 10% rabatt ved påmelding innen 31.oktober. Det er få plasser på hvert seminar, og jeg håper vi får en en god blanding av ledere og ledertalenter lokalt og nasjonalt.

Du finner mer informasjon og påmelidng til kursene HER

NB! Skriv (SNF) bak navnet ditt ved påmelding for å få rabatten.

Velkommen til Sandefjordseminarene 2021!

Anita Krohn Traaseth
v/KrohnProductions