Refreshkonferansen Farris Bad 25. februar - 2 for 1 tilbud til SNF sine medlemmer.

Refreshskonferansen – for ledere som tør å tilpasse seg et marked i stadig endring.

En ny generasjon ledere med ny og høy kompetanse utfordrer tradisjonelle tankesett. Fokus på miljø, bærekraft, sosiale medier, og teknologisk utvikling presser frem skifter og behov for tilpasning.

Er du klar?

Refreshkonferansen byr på et knallbra, variert program! Du får blant annet høre om hvordan selskaper lykkes med å bygge bærekraft som konkurransefortrinn og om endringsprosesser, der digitalisering har vært essensielt. Vi ser også på hvilke trender som former morgendagens forbrukere, og hvordan vi når frem til disse gjennom sosiale medier.

Med et innblikk i en «gamers» hverdag og et dryss underholdning blir dette til sammen en inspirerende og motiverende dag for oss alle!

Pris: kr. 2.700,- (+mva)
Inkluderer: deltakelse på Refresh-konferansen, lunsjbuffet, pausesnacks, kaffe/te hele dagen og mingel-middag.

Ikke meldt deg på Refresh-konferansen ennå? Vi har godt med ledige plasser og vil gi våre medlemmer av SNF et ekstra godt LAST MINUTE tilbud: 2 deltakere til prisen av 1!  Benytt koden "lastminute" ved betaling.

Håper vi ses på Farris Bad tirsdag 25. februar!

For mer informasjon om påmelding klikk HER.