• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

• Thorvalda Holding AS er deleier av selskapene Acumen Solutions Group og Legend Petroleum begge register I UK.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Fullt hus på Fjordfesten-vorspiel!

Dyktige foredragsholdere, hyggelige deltakere og deilige bobler – det ble full klaff på første forsøk med FjordBizz!

Sandefjord 6. august 2018

Vi i Sandefjord Næringsforening har 30 arrangementer i året, og det er alltid spennende å gjøre noe nytt. Vi har lenge vurdert et samarbeid med Fjordfesten, og i år ble det endelig en realitet.
Den aller første versjonen av FjordBizz fant sted i Bakgården, og lunsj og mingling med de 60 deltakerne var første post på programmet. Sjelden har vi sett så mange bedre SNF-halvdeler!
Marit ønsket så velkommen fra scenen – blant annet med en «Hvordan har du det nå»-seanse med Fjordfesten-arrangøren Hanne Børresen – før den faglige biten (presentasjonene finner du for øvrig på våre websider, ved å klikke HER).

Første foredragsholder var Are Brandstad fra Universitetet i Sørøst-Norge, med sitt innlegg «Innovasjon i rockens historie». Are kommer med gitarriff, refreng og artister de fleste kjenner igjen – og kombinasjonen kultur/næringsliv passet godt til festivalformatet.
Innovasjon var den røde tråden gjennom dagen, og vi gikk videre til Sigrun Syverud. Oslo-jenta er medgründer og daglig leder i Fjong – et delingsøkonomiselskap som blant annet kan skilte med en imponerende crowdfunding-historie, og hun delte også flere interessante tanker om kvinners rolle innen entreprenørskap og toppledelse.

Etter pause kom Anita Krohn Traaseth på. Innovasjon Norge-lederen er en særdeles god Sandefjords- ambassadør, og holdt et glitrende foredrag om «Fra Linglemveien 40a til Akersgata 13» - med maktkamper, FNs bærekraftmål, ledelsesprinsipper og så videre.
Som alltid veldig interessant å se og høre Anita på scenen!
Siste foredragsholder var vår egen styreleder Morten Gran. Bryggerisjefen fortalte om den spennende utviklingen til familievirksomheten; «120 år med høyt skum & lave priser». Morten er ærlig, tydelig og humoristisk – dette var veldig underholdende.

Så skled vi over i den festlige delen av programmet. Daglig leder i Bakgården og sommelier Lotte Gaarder inviterte på smaking og presentasjon av to ulike musserende viner, og det var innovasjon også her – ikke minst da den ene stammer fra England.
Deretter gikk vi i samlet tropp til Badeparken. I VIP-teltet ventet chili con carne fra Mønsj og kaldt drikke før kvelden fortsatte med Timbuktu, CC Cowboys og alle de andre.

Summa summarum ble FjordBizz en vellykket samling, og vi er glade for at Fjordfesten-jentene allerede har varslet reprise til neste år. Da må vel vi også kaste oss på!

Mona, Marit og Henrik

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Norway Power Yoga AS

Tilbud fra Proweb