• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Fremtiden til frokost

140 morgenfugler fant veien til vårt frokostmøte hos Bil-Service i dag. Bil og ball – samt ikke minst en sniktitt inn i fremtiden – sto på menyen.

Vi i Sandefjord Næringsforening liker å besøke medlemmene våre, og i dag torsdag 17. november var Bil-Service på Pindsle vertskap for vårt frokostmøte. 140 SNF-ere var påmeldt, og bilforhandlerne hadde rigget flott til. Tusen takk til dere i Bil-Service for det!
Etter en liten halvtime med kaffe, mat og mingling – ikke nødvendigvis i den rekkefølgen – ønsket Marit velkommen med kort info om hva vi driver med for tiden. Noe av det viktigste for oss nå er medlemsmassen (se oversikt HER). Vi har veldig lyst til å nå 400 medlemsbedrifter og mangler bare noen få før vi er der. Får vi til det før julebordet 30. november (info og påmelding HER), kan vi igjen sprette en champagneflaske! Vi setter stor pris på all mulig verving og tipsing fra dere:-)

Eier Grant Larsen, daglig leder Svein Aarum og salgssjef Stian Schrøder presenterte så Bil-Service, som med lang historie og et flott anlegg kan by på det meste hva angår bil. Klikk HER for å se presentasjonen.
Deretter gikk ordet videre til avtroppende spiller og lagkaptein – nylig utnevnt assistenttrener – Geir Ludvig Fevang – og utviklingsansvarlig for junioravdelingen, Tom Erik Andersen, også han helt fersk i SF-trøya.
De to fortalte om lokal tilhørighet, magiske øyeblikk og satsingen på unge talenter. Målet om at 50 prosent av stallen skal komme fra egne rekker/Vestfold er forbilledlig, og det er gledelig å høre hvordan SF nå kombinerer langsiktige strategier med kravet om kortsiktige resultater. Vi gleder oss til å følge guttane i Tippeligaen 2017!

Etter en kort benstrekk og kaffepause tok adm. direktør Øystein Herland i Volvo Cars Norway AS over på scenen (se presentasjonen hans HER). Øystein er en drivende god formidler – som med vestlandsk dialekt, bunnsolid fagkunnskap og glimt i øyet tok forsamlingen på en spennende reise i hvordan bilbransjen – og verden for øvrig – vil se ut i årene som kommer.
Den teknologiske utviklingen gir enorme muligheter på områder som trafikksikkerhet, energieffektivitet, mobilitet og urbanisering.
Skal vi tro Herland rett, er det ikke lenge før selvkjørende biler finnes blant oss! I tillegg kommer alt det som «følger med» i dragsuget – som varelevering direkte til bilen, bildeling ved hjelp av smarttelefoner og så videre.

Til slutt gjenstår bare å sende en gratulasjon til adm. direktør Gisle Skansen på Torp Sandefjord lufthavn – som vant en fjernstyrt Volvo i visittkort-konkurransen. Gisle; vi håper levende piloter vil styre flyene på lufthavnen din en god stund til:-)

Ha en god dag videre alle sammen!

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Nybrent kaffe på jobben!

Schibsted Buskerud/Vestfold