• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

• Landets største leverandør av bedriftshelsetjenester med lokal tilstedeværelse på over 50 lokasjoner i Norge.

• Thorvalda Holding AS er deleier av selskapene Acumen Solutions Group og Legend Petroleum begge register I UK.

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Torpkonferansen 10. oktober 2018

10. oktober 2018 er det igjen klart for Torpkonferansen på Park hotell. Vi gleder oss stort til en full dag med 300 næringslivsrepresentanter fra Sandefjord.

Torpkonferansen 2018 er sjette utgave av den viktigste møteplassen for næringslivet i vår region, og årets tema er «Den nye normalen»; basert på hvordan verden rundt oss endrer seg i raskt tempo. Alt dreier seg nå om digitalisering, teknologi og store, raske endringer – for å nevne noe – og her er noen av våre bookede foredragsholdere:

* Kristin Clemet: Økonom, skribent og kommentator. Utdanningsminister fra 2001-05, deretter daglig leder i tankesmien Civita.

* Rolf Assev: Tech-ekspert, investor, fødselshjelper og seriegründer. Jobbet tidligere i Opera Software og er nå partner i StartupLab.

* Kristin Halvorsen: Tidligere kunnskapsminister. Lang fartstid fra politikken, og er nå direktør ved CICERO Senter for klimaforskning.

Høsten 2017 var Berit Svendsen, Idar Kreutzer og Michael Jacobs noen av våre dyktige foredragsholdere (det kan du lese mer om HER). Vi har altså fått flere sterke kort på agendaen allerede, og kommer til å jobbe på spreng for å sy sammen et minst like sterkt program som i fjor.

Torpkonferansen arrangeres av Torp Sandefjord lufthavn, Allegro, KPMG, Sparebank 1 Buskerud Vestfold og oss i Sandefjord Næringsforening. Arrangementet finner som vanlig sted på Scandic Park Sandefjord.

Pris per detaker: 2 290,-

Meld deg på arrangementet

Les magasinet vårt!

Høyt tempo før sommerferien!

Fjord Classics

Norway Power Yoga AS