Medlemsturen 2019

Vi tar med 40 heldige medlemmer på tur, for 5. gang.

Våren 2019 legger vi ut på nok en medlemstur og denne gangen reiser vi til Krakow!!

De siste årene har 40 SNF-medlemmer vært i Vilnius, Riga, Warszawa og Poznan, og nå gjør vi igjen klart for «vårens vakreste eventyr»! Denne gangen går turen til polske Krakow, og det er bare å holde av plass i kalenderen allerede nå.
Vi lover en god blanding av sosialt og faglig påfyll og som tidligere år, så ønsker vi å involvere SNF-ere ved å la deltakerne stå for det faglige programmet. *

Flere detaljer om turen for øvrig kommer når det nærmer seg, men her er litt nøkkelinformasjon allerede nå:

OPPMØTE: Torsdag 4. april 2019 kl. 10:45 på Torp Sandefjord lufthavn
OVERNATTING: To netter på INX Hotell
HJEMREISE: Lørdag 6. april 2019 kl. 13:20 fra Krakow flyplass
PRIS: 5.890,- kroner (fly, 20 kg baggasje, dobbeltrom på hotell, transport, lunsj, to frokoster og to middager er inkludert, obs - tillegg for enkeltrom)

PÅMELDINGSFRIST: søndag 11. november (linken blir automatisk fjernet når det er 40 påmeldte.)
Send en mail til mona@sandefjordnaringsforening.no dersom du ønsker å stå på venteliste.

* Er du spesialist på et område? Besitter du kunnskap som andre kan ha nytte av – for eksempel innen salg, ledelse, presentasjonsteknikk, motivasjon eller sosiale medier? Da vil vi gjerne høre fra deg! Send en mail til henrik@sandefjordnaringsforening.no og forklar hva du kan tenke deg å prate om (NB! Vi ønsker ikke rene bedriftspresentasjoner).