• Tilbyr regelmessig renhold av dine lokaler. Gode rutiner for moderne renhold er en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø og riktig inneklima.

• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Etter tidenes fineste mai måned er sommerfølelsen allerede på plass for mange, men vi har visst glemt det vi lovet oss selv i fjor; vi trapper bare mer og mer opp før ferien!

Frokostmøte 23. august 2018

23. august braker det løs igjen for oss i SNF. Første frokostmøte etter sommerferien er på Torp Konferansesenter, og denne gangen skal vi vende blikket opp!

I første halvår 2018 har vi hatt seks frokostmøter på seks ulike lokasjoner, og vi skal på nok et nytt sted når vi sees igjen til vårt første arrangement etter sommerferien. Da er det duket for frokostmøte på Torp Konferansesenter, og vi gleder oss; hovedforedragsholderen jobber til daglig i Google, og vi har all grunn til å tro at dette blir både interessant, hyggelig og lærerikt!

HVA: Frokostmøte for medlemmer i Sandefjord Næringsforening
DATO:
 23. august
NÅR: Kl. 07:30 - 10:00
STED: Torp Konferansesenter
VERTSKAP: Torp Sfj. Lufthavn, KLM og Widerøe

Vi kommer tilbake med mer detaljert informasjon når det nærmer seg, og formell invitasjon sendes ut til medlemmer i Sandefjord Næringsforening 14 dager før. Erfaringsmessig er det mange deltakere på den første samlingen etter ferien, så hold av datoen og meld deg gjerne på allerede i dag :-)

Husk også vår vervekampanje; verv en ny medlemsbedrift for oss, og du er med i trekningen av supre premier!

Meld deg på arrangementet

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Høyt tempo før sommerferien!

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Apro Tele og Data AS