• - Med mennesket i sentrum

• Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet.

• Vi er en ledende leverandør av tankløsninger for sikker lagring og transport av olje, drivstoff og kjemikalier.

Les magasinet vårt!

Mens vi venter på Krakow...

Nytt magasin, nye lokaler, nye arrangementer og nye reiseplaner; vi har ingen problemer med å fylle dagene denne høsten.

Frokostmøte 13. desember 2018

Bli med på næringsforeningens julefrokost på Park; med god mat, hyggelige folk, kortreist underholdning og spennende foredragsholdere!

Tradisjonen tro inviterer vi våre medlemmer til julefrokost i desember. Dette frokostmøtet går i litt saktere fart enn de øvrige morgensamlingene gjennom året. Det vil blant annet bli et underholdningsinnslag underveis, og vi gleder oss til en hyggelig førjulssamling sammen med dere - rett før vi stuper inn i den hektiske julestria for alvor.

STED: Scandic Park Sandefjord
DATO: Torsdag 13. desember
TID: Kl. 07:30 - 10:00
VERTSKAP: NAV Sandefjord

«Når kvalitet og kundetilfredshet ikke er nok».
Det er overskriften på foredraget Tor Wallin Andreassen kommer til Sandefjord med denne morgenen. Andreassen er professor i innovasjon ved NHH og leder av Center for Service Innovation, og ikke minst en anerkjent foredragsholder og kommentator om handel og innovasjon. Andreassen har med seg data fra Norsk Kundebarometer ved BI som viser at norske bedrifter leverer varer og tjenester av høy kvalitet. Samtidig viser Norsk Innovasjonsindeks ved NHH at norske virksomheter har mye å gå på med hensyn til innovasjon i markedstilbud og forretningsmodell. Varehandel og netthandel vil bli viet oppmerksomhet i innlegget.

PROGRAM:
07:30 Registrering og frokost
08:00 Faglig del starter
- SNF ønsker velkommen og informerer om aktiviteter
- Gründerpresentasjon v/Christopher Daniel Gallaher
- Dagens vertskap; NAV Sandefjord
- Pause
- Tor Wallin Andreasen, Norges Handelshøyskole
Arrangementet vil være ferdig senest kl. 10:00.

Invitasjon sendes ut 14 dager før arrangementet, og påmeldingsfrist er onsdag 12. desember kl. 12:00.

Velkommen!

Meld deg på arrangementet

Les magasinet vårt!

Mens vi venter på Krakow...