Frokostmøte på SVGS

Tradisjonen tro legger vi vårt frokostmøte i februar til SVGS - samme dag som Ungdomsbedriftene på skolen har sin store internmesse.

«Fremtiden sitter på skolebenken», heter det, og samarbeid mellom næringslivet og skolen er noe vi i SNF gjerne bidrar til! Derfor er det en glede å nok en gang invitere medlemmer i Sandefjord Næringsforening til frokostmøte på Norges største videregående skole - SVGS - samme dag som skolens årlige internmesse for «Ungdomsbedriftene».

Dato: Onsdag 6. februar 2019.
Tid: 07:30 - 09:45 (internmessen er fra kl. 10:00-12:00).
Sted: Sandefjord videregående skole (SVGS).
Vertskap: Start i Vestfold

Hovedforedragsholder denne dagen er Torunn Ødegård, eier av Oslo-selskapet Think Management AS. Torunn har drevet eget firma i 30 år, og bidrar som fasilitator, foreleser, ICF sertifisert coach, mentor, og rådgiver. Hun fokuserer på endringsledelse og organisasjonskultur, spesielt med utvikling av en "Growth Mindset kultur" for ledere, i team og prosjekter.

Hos oss skal hun snakke om hvordan innsikt i atferdsøkonomi er blitt nødvendig for stadig flere ledere i et marked i stadig endring. Forståelse av de psykologiske prinsippene som påvirker valg og atferd til kunder, ledere og medarbeidere kan gi alle organisasjoner et stort konkurransefortrinn.

Atferdsøkonomi bygger på forskning innen økonomi, psykologi, sosiologi, atferdsvitenskap og hjerneforskning.

Programmet:
07:30 Registrering og frokost
08:00 Velkommen v/Marit S. Gogstad, SNF
           Dagens vertskap; Start i Vestfold
           Gründeriet-beboer Marianne Hartvåg
           Harald Østerberg, Prosjekt Vekstetablerere
           Presentasjon av en ungdomsbedrift
           Pause
           Torunn Ødegård, Think Mindset
09:45 Møteslutt

Invitasjon sendes ut 14 dager før arrangementet. Har du spørsmål, kan du sende en mail til: mona@sandefjordnaringsforening.no

Meld deg på arrangementet