Frokostmøte

For første gang skal SNF-medlemmene spise frokost på gigantanlegget OCC. Bli med på omvisning, foredrag og mingling på Europas største konferanseresort!

Årets fjerde frokostmøte for medlemmer i SNF nærmer seg, og kontrasten fra vår forrige morgensamling kunne ikke ha vært større; i mars besøkte vi superhyggelige Furu Egg på Furustad – i april går altså turen til enorme Oslofjord Convention Center (OCC).

OCC er selv vertskap denne dagen. De sørger for omvisning i anlegget mens vi byr på interessante innlegg – dette må du få med deg!

HVA: Frokostmøte for medlemmer i SNF
HVOR: Oslofjord Convention Center (Oslofjordveien 9, 3159 Melsomvik)
DATO: 2. april
TID: Kl. 07:30 – 10:00

Noen stikkord:
* Kultur-, idretts- og konferansefasilitetene på OCC er under konstant og storstilt oppbygging, og resorten – beliggende landlig og skjermet til midt i storkommunen Sandefjord – vil bli blant de største av sitt slag i verden når det står ferdig.
* Markedssjef Jan Fredrik «Jaffa» Bjørntvedt i Sandefjord Fotball vil fortelle hvordan «Guttane» jobber for å rykke rett opp igjen til eliten og – ikke minst –hvordan de bygger sitt nye brand «Sammen for Sandefjord».
* Kjetil Hasselberg er et kjent fjes fra Senkveld, Påskenøtter og «Kjetil og Kjartan Show». Kjetil har blant annet grunnlagt skoleprogrammet Trivselsleder (der det anbefales at aktivitetene finner sted ute i skolegården), men trives selv best under tak. Til oss kommer Kjetil med foredraget «Jeg sover ikke i telt»; han går ikke på festivaler som kan gi vann i håret eller rim på nesetuppen. Komikeren og lektoren mener han ikke er alene, og vil fortelle hvordan hans eventbyrå Kjentfolk jobber med morgendagens festivaler.
* Stine Lunde har ansvar for reiseliv på Vestfold og Telemark-kontoret til Innovasjon Norge. Hun kommer til oss for å fortelle hvordan de jobber med reiseliv nasjonalt og regionalt, for å skape resultater innen bærekraft, reisemålsutvikling, kompetanseheving og finansiering. Stine vil vise fram både lokale etableringer og fjernere destinasjoner – og lander til slutt med hva reiselivsnæringen fokuserer på i hele Norge, hele året!

Påmeldingsfrist 01. april kl 12:00.

Vi gleder oss til å se deg - vel møtt!

Meld deg på arrangementet