Fjordbizz 2. august

Vi gjentar suksessen fra i fjor og inviterer til sosial og faglig SNF-samling før Fjordfesten. Bli med på festival-vorspiel hos Fjordfolk på Framnes!

For andre gang arrangerer vi næringslivssamling i timene før det braker løs i Badeparken. FjordBizz 2019 finner sted hos Fjordfjolk på Framnes, og vi begynner kl. 13:00. Etter sommerbuffet, foredrag, ølsmaking og fjordquiz, tar vi båt over til festivalområdet. Der venter velkomstdrink og mat i VIP-teltet, før festivalen braker løs.

HVA: FjordBizz 2019
DATO: 2. august
TID: Fra kl. 13:00 – 16:30
INFO: Mat, ølsmaking, båttur og foredrag (som vi kommer tilbake til).

Fjorets utgave var en stor suksess (se bildene over). Vi i SNF har stor tro på denne typen samarbeid mellom kultur- og næringsliv, og dette arrangementet gjør vi sammen med våre venner i Fjordfesten. Vi skal altså til Fjordfolk på Framnes. Bryggerientusiastene har pusset opp og videreutviklet lokalene sine, og dette kommer garantert til å bli både hyggelig og smakfullt. Til slutt vil Vestfold Maritime stå for transporten over havnebassenget, slik at vi rekker både velkomstdrink og mat i VIP-teltet før den første konserten starter.

FjordBizz inkl. VIP-billett fredag: 1.990,-
FjordBizz inkl. VIP-billett fredag og lørdag: 2.490,-
Kun Bizz-delen (hvis du har VIP-pass): 990,-

Det er VIP-billett fredag som automatisk er inkludert når du melder deg på arrangementet.
Send en mail til mona@sandefjordnaringsforening.no hvis du ønsker et av de andre alternativene!

OBS!
Vi har kun 75 plasser til dette arrangementet, og påmeldingslinken vil bli fjernet når det er fullt. Det er bindende påmelding og fristen er satt til onsdag 31. juli kl. 12:00.

Meld deg på arrangementet