FjordBizz 2. august

Vi gjentar suksessen fra i fjor og inviterer til sosial og faglig SNF-samling før Fjordfesten. Bli med på festival-vorspiel hos Fjordfolk på Framnes!

For andre gang arrangerer vi næringslivssamling i timene før det braker løs i Badeparken. FjordBizz 2019 finner sted hos Fjordfjolk på Framnes, og vi begynner kl. 13:00. Etter sommerbuffet, foredrag, ølsmaking og quiz, tar vi båt over til festivalområdet. Der venter velkomstdrink og mat i VIP-teltet, før festivalen braker løs.

HVA: FjordBizz 2019
DATO: 2. august
TID: Fra kl. 13:00 – 16:30
INFO: Mat, ølsmaking, foredrag og båttur.

Vi i SNF har stor tro på samarbeid mellom kultur- og næringsliv, og dette arrangementet gjør vi sammen med våre venner i Fjordfesten. Vi skal altså til Fjordfolk på Framnes. Bryggerientusiastene har pusset opp og videreutviklet lokalene sine, og dette kommer til å bli både hyggelig og smakfullt. Edgar Ludl skal holde det ene foredraget, og det vil ikke overraskende dreie seg om mat. Videre får vi besøk av kvinnene som står bak Vinterdans - Marit Beate Kasin og Carla Susana A. Assuad; mens Marit vil fokusere på hundekjøringseventyret sitt, vil Carla presentere funn fra arbeidet med sin doktorgrad om «Sustainable development». Vi får også et innlegg av vårt styremedlem og den dyktige strategiske rådgiveren i Berg Allum Consulting; Pia Bjørntvedt Wøllo.

I tillegg blir det altså sosiale aktiviteter, før vi beveger oss over til den andre siden av havnebassenget. Vestfold Maritime vil stå for transporten sjøveien og sørge for at vi rekker både velkomstdrink og en matbit i VIP-teltet før den første konserten starter. Du finner mer informasjon om Fjordfesten og artistene som kommer HER.

FjordBizz inkl. VIP-billett fredag: 1.990,-
FjordBizz inkl. VIP-billett fredag og lørdag: 2.490,-
Kun Bizz-delen (hvis du har VIP-pass): 990,-

Det er VIP-billett fredag som automatisk er inkludert når du melder deg på arrangementet.
Send en mail til mona@sandefjordnaringsforening.no hvis du ønsker et av de andre alternativene!

OBS!
Vi har kun 75 plasser til dette arrangementet, og påmeldingslinken vil bli fjernet når det er fullt. Det er bindende påmelding og fristen er satt til fredag 26. juli kl. 12:00.

For å se foreløpig deltakerliste klikk HER!
NB! Vi gjør oppmerksom på at ikke alle påmeldte vises i oversikten (noen har reservert seg mot dette), og derfor vil også antallet være noe lavere enn det som er reelt.

Meld deg på arrangementet