Pitch & mingle

01.10.2022

Ønsker du å fortelle andre medlemmer om din bedrift og knytte kontakter? Nå har du muligheten til å bli med på vår andre «pitch & mingle-frokost» torsdag 20. oktober.

Pitch & mingle er en unik mulighet til å vise frem bedriften, skape nye relasjoner og nettverk. Du får nøyaktig 3 minutter til å fortelle publikum det du ønsker de skal vite om ditt selskap, produkt og/eller tjeneste (uten powerpoint). Arrangementet er åpent for alle medlemmene våre, men vi må begrense antall bedrifter som har taletid til maks. 20 pr. gang. Her gjelder førstemann til mølla. Det må være minimum 10 påmeldte bedrifter for å gjennomføre.

I etterkant av frokosten sendes deltakerlisten ut, slik at bedriftene kan følge opp samtalene og mulighetene som oppstår. Når du melder deg på dette arrangementer samtykker du samtidig til at denne informasjonen sendes ut til de andre deltakerne.

Pris pr. deltaker er kr 250,-. Påmeldingen er bindende, og beløpet refunderes ikke.

**

Vi i Sandefjord Næringsforening ønsker å skape gode møtearenaer, og bidra til at samarbeid mellom bedrifter kan oppstå og ikke minst at næringslivet blir godt kjent med hva som finnes lokalt.

Møtet varer fra 08.00 – 10:00. Enkel frokost serveres fra 07.30.

Vi gleder oss!

Tilbake Lyst til å bli medlem?