PåskeKahoot à la Sandefjord

19.03.2021

Velkommen til en garantert Korona-fri samling for medlemmer av Sandefjord Næringsforening og Gründeriet. Det blir quiz om Sandefjord, topp stemning og supre premier torsdag 25 mars kl 20:00!

Quizmasterne Benedicte og Henrik har gleden av å invitere medlemmer av Sandefjord Næringsforening og Gründeriet til påskequiz. Det blir passe vanskelige spørsmål om kommunen vi bor i, etterlengtet mulighet for å se noen kjente fjes og – ikke minst – fantastiske premier fra våre venner i Grans Bryggeri, Hvaltorvet, Furu Egg og Scandic Park Sandefjord.

Denne gangen oppfordrer vi alle til å ha mikrofon og kamera PÅ, og vi håper på hyggelig småprat underveis :-)

Arrangementet finner sted på Teams, og du klikker på DENNE LINKEN for å bli med. Til selve quizen bruker vi Kahoot, som du kan laste ned HER hvis du ikke har gjort det allerede. I starten vil vi gi dere deltakere godt med tid til å registrere dere og opprette brukernavn – sannsynligvis starter selve konkurransen cirka 20:15 og vi regner med å være ferdige rundt kl. 21:00.

Vel møtt til årets hyggeligste påskenøtt for næringslivet i Sandefjord :-)

Benedicte og Henrik