Lederprogram 2021/2022

6. September 2021, 8:30 - 11:30

• Kun 20 plasser

Deltagerliste

Fra høsten 2021 til våren 2022 arrangerer vi lederprogram for SNF-medlemsbedrifter. Vær rask med din påmelding - begrenset antall plasser.

Målet med programmet er å styrke kunnskap, ferdigheter og bli nysgjerrige på egne og andres holdninger i lederrollen. I tillegg vil du knytte nettverk med andre ledere, noe vi også mener er verdifullt i en lederhverdag. Vi setter sammen mindre grupper hvor du vil kunne diskutere og utvikle lederskapet ditt.

Lederprogrammet (seks samlinger) har følgende temaer:

• Organisasjonskultur og mangfoldledelse
  • Grunnleggende kommunikasjon og ledelse
  • Å lede i endring
  • Ledelse, ledergrupper og team
  • Møteledelse
  • Makt, påvirkning og etikk

Anbefalinger til ny litteratur, podcaster m.m. vil være en del av programmet.

Det er tre samlinger høsten 2021 og tre samlinger første halvår 2022. Faglig ansvarlig og foredragsholder er Ellen Liverød Aasmundtveit fra Skagerak Consulting. Samlingene gjennomføres med fysisk oppmøte, så lenge situasjonen tillater det.

Høsten samlinger er følgende dato:

• Mandag 6. september kl 08:30 - 11:30
  • Onsdag 20. oktober kl 08:30 - 11:30
  • Tirsdag 30. november kl 08:30 - 11:30

Deltakelsen er kun for medlemmer av Sandefjord Næringsforening og koster 3000 kroner pr. person. Det er «først til mølla»-prinsippet som gjelder og det kan maks. være 2 deltakere pr. bedrift.

Når du melder deg på via påmeldingslinken på dette arrangementet, så er det en påmelding til hele programmet og vi forventer at du prioriterer samtlige samlinger. Påmeldingen er bindende.

Vi gleder oss til å se deg:)