Marketingboost: SEO - mer og bedre synlighet på Google

dhub

7. December 2022, 7:30 - 9:00

• Kaffe

Fullt – meld deg på venteliste

Deltagerliste

Hvordan kommer du høyere opp i søket og får enda flere besøk på siden din? 7. desember inviterer vi til nytt Marketingboostmøte, og denne gangen er SEO og synlighet i søkeresultat på Google tema.

Det finnes utallige taktikker og initiativer som kan iverksettes for å optimalisere et nettsted for søkemotorsynlighet, men det er allikevel noen grep alle bør og kan ta. Målet med SEO er ofte det samme. Du ønsker å oppnå at nettstedet ditt blir synlig i søkemotorene på en positiv måte som gjør at målgruppen din velger dine sider og løsninger - og ikke dine konkurrenter. Marketingboost er møter som tar for seg relevante temaer innen kommunikasjon og markedsføring, og på denne samlingen får du innblikk i hvorfor det er lurt å bruke tid på SEO, du får konkrete tips til hvordan nettopp din nettside kan bli mer synlig, og hvordan du bør jobbe med SEO fremover.

Christoffer Sørensen, SEO-ansvarlig i CoreTrek, og byråleder Sander Alten skal dele av sin kunnskap denne morgenen. Christoffer har Master i Social Media and Management, og har opparbeidet seg en unik og svært dypgående kompetanse innen søkeordoptimalisering og digital markedsføring.
Sander Alten er en av Norges mest erfarne rådgivere innen digital markedsføring, og er bl.a initiativtaker til opprettelsen av performance marketing byrået iProspect. Han har også en lang historie som jurymedlem i ulike kåringer i tillegg til stor aktivitet i faggrupper innen digital markedsføring og kommunikasjon.

Dørene åpner for morgenkaffe og bakst 07:30, faglig del starter 08:00. Velkommen!

Adresse: dhub - Rådhusgata 15

Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, blir vi glad om du melder fra til oss på post@sandefjordnaringsforening.no slik at noen andre kan få plassen din. Ved avmelding etter kl 12.00 dagen før arrangementet faktureres et gebyr på kr 200,-.