Marketingboost: Hva skal med i trakta?
-
Marketingboost
RG15
26. March 2025, 7:30 - 9:00
-
Kaffe og bakst
60 plasser
Har markedsføringsplanen din kjørt seg fast i gamle spor? 26. mars inviterer vi til nytt Marketingboostmøte, hvor vi ser nærmere på hvordan du kan optimalisere markedsføringstrakten for bedre resultater.
Hva bør egentlig være med i de forskjellige delene av markedsføringstrakten for å sikre vekst og en sømløs kundereise? Det er lett å falle inn i vante spor og gjenta den samme markedsplanen år etter år, kun med små justeringer i budsjett og kreativt innhold. Men for å løfte markedsplanen til et nytt nivå og skape vekst, må man både analysere historikken og se fremover med strategisk og kreative briller. En detaljert og effektiv markedsføringstrakt er avgjørende for å lede potensielle kunder fra første kontakt til konvertering og lojalitet. For å lykkes kreves det en grundig vurdering av hvilke kanaler og tiltak som fungerer best i de ulike fasene av kundereisen.
På dette Marketingboost-møtet får vi en innføring i hvordan man bygger en effektiv markedsføringstrakt (funnel-strategi) for å tiltrekke, konvertere og beholde kunder. Vi får innsikt i hvilke markedsføringstiltak og plattformer som gir best effekt i de ulike fasene av trakten.
Det er NoA Connect som er vertskap og står for innholdet denne morgenen. Maren Fossdal, manager og siviløkonom, har over ti års erfaring innen markedsføring, mediestrategi og rådgivning. Med bakgrunn fra Komplett, Metro Branding og NoA Connect har hun opparbeidet solid forståelsen og innsikt i hvordan ulike markedsføringstiltak påvirker kundereisen – og hva som faktisk gir resultater.
☕ Dørene åpner for morgenkaffe: 07:30
🎤 Faglig program starter: 08:00
📍 RG15, Rådhusgata 15
Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, setter vi pris på at du benytter avmeldingslinken i møtebekreftelsen du har mottatt.
Ved avmelding etter kl 12.00 dagen før arrangementet, faktureres et gebyr på kr 250,-