Marketingboost: AI - Hvordan kan vi bruke det?

13.10.2023

Markedsføring på den tradisjonelle måten, eller med bistand fra kunstig intelligens? 2. november inviterer vi til nytt Marketingboostmøte, og denne gangen er AI tema.

Stadige teknologiske fremskritt og nye innovative applikasjoner kan for mange virke både forvirrende og skummelt. Med forståelse og riktig bruk kan den nyeste teknologien i kombinasjon med menneskelig ekspertise gi deg store konkurransefortrinn. Marketingboost er møter som tar for seg relevante temaer innen kommunikasjon og markedsføring. På denne samlingen skal vi ta for oss hva er AI og hvorfor er dette «overalt» for tiden.

Du får lære mer om hvordan du bruker verktøyene ChatGPT, DALL-E, Midjourney og Stabel Diffusion for å øke synligheten i kanaler som blog, web og nyhetsbrev, og hvordan disse verktøyene kan øke produktiviteten i hverdagen.

Det er Capgemini som står for innholdet denne morgenen, og på scenen får vi møte:
- Stian Teien - Mastergrad i Datavitenskap. God kjennskap og erfaring innenfor maskinlæring og kunstig intelligens. Han har kastet seg på GenAI bølgen har blant annet utviklet en chatbot som brukes internt i Capgemini. Han har også erfaring innen bildeanalyse og språkprosessering.
- Daniel Waite - erfaren og stødig data scientist, har bygget og levert maskinlæringsmodeller som har drevet inntekstvekst og gitt verdifull innsikt basert på Big Data.

Dørene åpner for morgenkaffe og bakst 07:30, faglig del starter 08:00. Velkommen!

Adresse: Capgemini, Nordre Kullerød 20 (godt med parkeringsplasser)

Avmelding:
Om du er forhindret fra å delta, blir vi glad om du benytter avmeldingslinken på møtebekreftelsen du har mottatt.
Ved avmelding etter kl 12.00 dagen før arrangementet faktureres et gebyr på kr 200,-.

Tilbake Lyst til å bli medlem?