Jakten på den gode kundeopplevelsen

19.03.2021

«Alle» snakker om CX – men hva er det egentlig? På denne digitale samlingen vil Joanna Carr i Allegro fortelle hvordan bedrifter skaper virkelig gode opplevelser for kundene sine.

Fornøyde kunder er noe av det mest verdifulle en bedrift kan ha. Men hvordan får man det i dagens høyteknologiske samfunn – med kravstore forbrukere og raske løsninger tilgjengelig rundt hver eneste sving?

HVA: Webinar om Customer Experience Management
NÅR: Torsdag 25. mars 2021 kl. 10:00 - 11:00
HVOR: Digitalt (klikk på DENNE LINKEN for å bli med)
HVEM: Sertifisert CX-spesialist, forfatter og rådgiver Joanna Carr i Allegro

Kundeopplevelsen handler om hvordan kunden selv opplever interaksjonen med bedriften din. Hvordan de tenker, føler og reagerer før, under og etter møtet med dere. Kundeopplevelsen er først og fremst av emosjonell karakter – og den kan innebære en berg- og dalbane av følelser, ifølge Joanna Carr i Allegro. Den dyktige foredragsholderen vil fortelle hvordan bedrifter kan skape gode øyeblikk som er verdt å oppleve – og hvordan man sørger for at kundene kommer tilbake – igjen og igjen.

Arrangør er Sandefjord Næringsforening. Samlingen er også tilgjengelig for medlemmer fra næringsforeningene i Grenland, Larvik og Holmestrand. Send en e-post til henrik@sandefjordnaringsforening.no hvis du har spørsmål om arrangementet.