Hvordan videreutvikle din forretningsmodell til å bli digital?

Hvordan videreutvikle din forretningsmodell til å bli digital?

18.09.2021

Hvordan kan du og andre aktører i bransjen samordne forretningsmodellene deres for å møte kunden i dennes digitale kundereise? Meld deg på for å høre mer om dette temaet 24. september. 

Fagmøte for medlemmer av Sandefjord Næringsforening og Sandefjord Byen Vår

Førsteamanuensis Birgit Andrine Apenes Solem og professor Per Egil Pedersen vil innlede med å illustrere hva det betyr å gjøre en forretningsmodell digital, for så å vise til eksempler på hvordan ulike varehandelsaktører kan koble sammen sine tilbud for å gjøre opplevelsen av den digitale kundereisen så god og effektiv som mulig for kunden.

Birgit Andrine Apenes Solem er førsteamanuensis ved USN Handelshøyskolen og har sin faglige interesse innen markedsføring, strategi og innovasjon. Birgit er ansvarlig for Digitaliseringsskolen for varehandel og har forsket på innovasjon i varehandel og digitaliseringens effekt på varehandel siden 2015.

Per Egil Pedersen er professor ved USN Handelshøyskolen og har sin faglige interesse innen forbrukeratferd, innovasjon og digitalisering. Per Egil Pedersen har lang erfaring fra forskningsprosjekter innen innovasjon og har ledet forskningsprosjekter innenfor varehandel og digitaliseringens effekt på varehandel siden 2015.

I samarbeid med forskere fra USN Handelshøyskolen og prosjektet VIVANT Digital som Sandefjord er partner i, tilbys en foredragsrekke med digitalisering av varehandel som tematikk, krydret med relevante eksempler og gode råd for din virksomhet, enten du driver eller er ansatt i en fysisk butikk, kjedebutikk eller nettbutikk. Foredragene kan også være nyttige for deg som jobber som konsulent mot ulike typer varehandelsvirksomheter eller om du er entreprenør eller gründer og søker ny inspirasjon. 


Tilbake Lyst til å bli medlem?

Aktiviteter

Informasjonskapsler (Cookies)