Hvordan lykkes med videomarkedsføring?

• Aktivitet

dHub

3. November 2021, 8:00 - 9:00

• Kaffe

Kun 50 plasser

Deltagerliste

Hvordan kan din bedrift bruke videomarkedsføring som en aktiv del av bedriftens marketing mix? Meld deg på for å høre mer om dette temaet 3. november

Video er en økende trend, og har blitt et viktig format for mange i markedsstrategien. Forbrukerne foretrekker videoinnhold fremfor tekst og bilder, og kan derfor være svært effektivt og engasjerende i målgruppen.

Garasjetid er en bedrift som bruker videoinnhold svært aktivt i sin markedsføring. Bjørn-Aage Bredal, produkt- og markedssjef i Garasjetid, vil dele sin reise fra de første filmene ble laget og frem til nå. Hvordan de har tilpasset seg underveis med både innhold, tilnærming og uttrykk. Han vil også gå dypere inn på lærerike detaljer om måten de ordlegger seg på, forholder seg til lys og kamera og hvordan de jobber med å byggge og ivareta image og personlighet.

Dette foredraget er nyttig for både dere som allerede er gode på videoinnhold og dere som trenger innsikt for å komme igang med dette selv. Jobber du med markedsføring og kommunikasjon, eller bare er nysgjerrig på hvorfor akkurat Garasjetid ble så rå på videoinnhold, er dette en fagsamling du bør få med deg.

Dørene åpner for morgenkaffe 07:30, faglig del starter klokken 08:00. Velkommen!

Vi gjør oppmerksom på at det er begrenset kapasitet i dette lokalet og ønsker at så mange medlemsbedrifter som mulig får delta.(dvs ikke mange deltakere per bedrift)