Hjem til jul

Pir4

22. December 2021, 18:00 - 21:00

• Tapas

22. desember inviterer vi i tradisjon tro utflyttede sandefjordinger til en hyggelig, uformell førjulskveld for å gi en smakebit av hva næringslivet i Sandefjord har å by på. Ønsker din bedrift å være synlig på dette arrangementet?

"Hjem til jul" blir arrangert for syvende gang i regi av omdømmeprosjektet Tenk Sandefjord. Målgruppen er utflyttede sandefjordinger som er hjemme i jula – og andre som er nysgjerrige på ny jobb i Sandefjord. Dette er lagt opp som en uformell og hyggelig førjulskveld med mat, drikke og underholdning for å gi et innblikk i næringslivet i Sandefjord og hvilke muligheter som finnes.

Vi har gleden av å invitere bedriftene til "Hjem til jul". Kanskje er det din bedrift som får drømmemedarbeideren til jul i år? Dette arrangementet er kostnadfritt for prosjektsponsorene i Tenk Sandefjord, men andre bedrfter har også mulighet til å stille på arrangementet. Ta kontakt med Hanne Marie Pedersen for påmelding og eventuelle spørsmål; hannemarie@sandefjordnaringsforening.no

For mer informasjon om arrangementet: link

Smittevern:
Sett i lys av smittesituasjonen i Norge, ber vi alle som har symptomer på forkjølelse eller er syke om å holde seg hjemme. Hold avstand der det er mulig, og unngå håndhilsning og klemmer. Husk god håndhygiene og vis hensyn. Tusen takk for at du bryr deg.